Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس توافقی که میان سازمان نوسازی استان کرمانشاه و بنیاد کودک صورت گرفته است، این بنیاد تعدادی از کانکس های مورد نیاز برای از سرگیری فعالیت تحصیلی دانش آموزان زلزله زده را فراهم می کند.این خبر را حرمت ناظری قائم مقام مدیرعامل بنیادکودک اعلام کرد

ایران آنلاین / ناظری ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده استان کرمانشاه گفت: با توجه به تخریب ۴۴ مدرسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه و رسالت بنیادکودک مبنی بر حمایت از دانش آموزان با استعداد نیازمند و پیشگیری از محرومیت تحصیلی آنان به دلیل مشکلات اقتصادی و شرایط نامناسب زندگی، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی جهت آماده سازی شرایط مساعد تحصیلی کرده و بی تردید برای تحقق و حصول نتیجه ی مطلوب که همانا بازگرداندن دانش آموزان به مدرسه است؛ خواستار همراهی مردم همواره مهربان هستیم

وی ادامه داد: پس از رایزنی های انجام شده با سازمان نوسازی استان کرمانشاه و اعلام آن سازمان مبنی بر جایگزینی ۲۵۰ کانکس برای برپایی مجدد و هرچه سریع تر مدارس، مقرر شد بنیادکودک تعدادی کانکس را جهت فراهم نمودن شرایط تحصیلی و حضور دوباره ی دانش آموزان در کلاس های درس تهیه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ناظری افزود: هدف از اجرای این طرح بازگرداندن دانش آموزان به جریان عادی زندگی است که با توجه به وضعیت ملتهب و هیجان زده منطقه و شرایط روحی نامناسب دانش آموزان، بی تردید انتظار بالایی از روند پیشرفت تحصیلی آنان نمی رود اما هدف اصلی این طرح به جریان انداختن امید و روح زندگی در دانش آموزان و شریان های ملتهب منطقه است.  قائم مقام مدیرعامل بنیادکودک اظهار داشت: لازم به ذکر است در این طرح علاوه بر فراهم نمودن این کانکس ها، تعدادی کوله پشتی برای مقاطع مختلف تحصیلی حاوی لوازم تحصیلی، وسایل و البسه بهداشتی و اسباب بازی آماده و راهی مناطق زلزله زده خواهد شد.   در پایان ناظری گفت: نیکوکاران و همیاران می توانند به منظور حمایت از دانش آموزان آسیب دیده این حادثه و جهت تهیه کانکس آموزش، کوله پشتی و لوازم تحصیلی از طریق لینک زیر کمکهای نقدی خود را ارسال و یا از طریق واریز به حساب و کارت مؤسسه که اطلاعات آن بر روی وب سایت بنیاد موجود است اقدام فرمایند.   

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال