Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده از برگزاری همایش تجلیل از مدیران موکب‌های اربعین حسینی این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از لنده، سرگرد علی محمدی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج از 29 آبان آغاز و برنامه‌های متنوعی تا 5 آذر که سالروز تشکیل بسیج به‌فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب بوده در پایگاه‌ها و سطح شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد: 17 ویژه‌ برنامه در هفته بسیج در شهرستان لنده برگزار می‌شود.

محمدی بیان کرد: هر ساله در هفته بسیح برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان لنده اجرا می‌شود که امسال همانند گذشته با شکوه‌تر و متنوع‌تر انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به جایگاه بسیج در توسعه کشور افزود: بسیج که تجمع دل‌شیفتگان و سیراب‌شدگان از مکتب ناب عاشورایی حضرت اباعبدلله الحسین(ع) بوده که با تمسک به ارزش‌های ناب اسلامی دارای بصیرتی عمیق است که در هر جای از میهن عزیزمان احساس نیاز شود حضور پیدا می‌کنند‌.

فرمانده سپاه شهرستان لنده تصریح کرد: هفته بسیج از روز دوشنبه 29 آبان ماه مصادف با یکم ربیع الاول آغاز و تا پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل ادامه خواهد یافت.

محمدی تصریح کرد: غبارروبی از گلزار شهداء با حضور حلقههای صالحین، دیدار با خانواده شهداء، دیدار با امام جمعه، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه، بررسی و سرکشی از طرح‌های مختلف بسیج، برگزاری محافل و نشست‌های بصیرتی و انس با قرآن و تجلیل از فعالان موکب از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لنده است.

انتهای پیام/

R41452/P1357/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ خان‌محمدی گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جشن تکلیف، عبادت و بندگی یک هزار دانش‌آموز پسر البرزی امروز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در مصلی کرج برگزار شد.   وی افزود: جشن تکلیف آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی است. آیین جشن تکلیف رویدادی مذهبی است، بنابراین ضروری بود به‌گونه‌ای برگزار شود که سالروز مکلف شدن و مشرف شدن دانش‌آموز به بارگاه حق‌تعالی همواره در ذهن او ماندگار شود.   این مسئول بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و متمرکز برای دانش‌آموزان مکلف تأکید کرد و گفت: بهره‌مندی از تشکل‌های دانش‌آموزی در این برنامه، به کیفیت آن کمک کرد.   خان‌محمدی با اشاره به اینکه اولین چیزی که به انسان مکلف واجب می‌شود، نماز است، بیان کرد: نماز برکات فراوانی دارد و از طریق آن مشکلات انسان برطرف می‌شود که دانش‌آموزان باید به ادای نماز اول وقت که بسیار به آن تأکید شده توجه ویژه داشته باشند و غفلت نورزند.

دیگر خبرها

  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد