Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:41:10 GMT

جانبازی که 30 سال نخوابیده! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۳۶۴۹

جانبازی که 30 سال نخوابیده! + عکس

«بی‌خوابی» ساخته «حمید سلیمیان»، مستندی با موضوع بی‌خوابی یک جانباز جنگ تحمیلی است که متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «بی‌خوابی» ساخته «حمید سلیمیان»، مستندی با موضوع بی‌خوابی یک جانباز جنگ تحمیلی است که متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره سینماحقیقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه موضوع این فیلم مستند 52 دقیقه‌ای آمده است: «آقا رجب جانباز سال‌های دفاع مقدس در حالی از جنگ برگشت که ترکشی به سرش اصابت کرده بود. او سی سال است نه شب‌ها و نه روزها نخوابیده و سال‌هاست که با این مشکل زندگی می‌کند...»


عوامل تولید مستند «بی‌خوابی» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: حمید سلیمیان؛ پژوهشگر، دستیار کارگردان و عکاس: افسانه حسینی‌نژاد؛ فیلمبردار: سیدمحسن حسینی؛ صدابرداران: داوود رضا قلی‌پور و مهرداد کبیری؛ صداگذار: مهرداد جلوخانی؛ تدوینگران: حمید سلیمیان و عطیه حسینی‌نژاد؛ مدیران تولید: عباس خدادادی و علیرضا کفایتی؛ تهیه شده در: شبکه افق سیما
حمید سلیمیان متولد سال 1356 در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد است. ساخت 9 فیلم کوتاه داستانی و مستند و یک فیلم سینمایی به نام گمشده در بهشت (پاپانوئل‌) در کارنامه فیلمسازی وی به چشم می‌خورد.
*مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن به بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن دومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» در روسیه راه پیدا کرد.

پخش «ملودی» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو کودک، «ملودی» نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

جشنواره انیمیشن «ورونژ» از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6085270

دیگر خبرها

  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»