Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: با همیاری مدیران شرکتهای غله استانهای کشور به ویژه استانهای کردستان، همدان و لرستان، روزانه بیش از 250 هزار قرص نان به مناطق زلزله ‌ارسال شده که تاکنون بیش از یک میلیون و 150 هزار قرص از طریق همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در مناطق زلزله‌زده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از انجمن صنفی کارخانه های تولید آرد استان که در هماهنگی و ارسال کمکهای کارخانه‌های آرد سراسر کشور از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، گفت: این افراد نیز از همان روز ابتدایی وقوع حادثه همگام با سایر اقشار امدادرسان، کمکهای غذایی و اقلام گرمایشی را در هماهنگی با ستاد بحران استان بین آسیب دیدگان از زلزله تقسیم کردند.

رحیمی عنوان کرد: با احداث چندین دستگاه نانوایی سیار و همچنین تأمین آب و برق و گاز مورد نیاز سایر نانوایی‌های به جا مانده از زلزله، اکنون تأمین نان در مناطق زلزله‌زده از حالت بحرانی خارج شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکلی درباره تأمین نان مورد نیاز این مناطق نداریم گفت: از تمامی افرادی که قصد یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان را دارند درخواست می‌شود تا کمکهای خود را در قالب پتو، چادر، وسـایل گرمایشی، لباس گرم و اقلام بهداشتی، کانـکس و نایلون ضخیم ارسال کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی

محمد رئیسی  اظهار کرد: تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، افزود: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • ارائه ۶ پیشنهاد جهت پایان وضعیت بحرانی غزه در شورای امنیت
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس