Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگراستقرار جو به نسبت پایدار تا پایان وقت امروز بر روی استان است.

وی گفت: به تدریج با ورود سامانه از سمت غرب کشور از فردا ( یکشنبه) شرایط به نسبت ناپایدار به شکل افزایش ابر گاهی وزش باد از سمت غرب استان پیش ‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: تا 24 ساعت آینده شاهد افزایش دما بین یک الی 2 درجه سانتیگراد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

خدابخش گفت: هوای کلانشهر اصفهان، فردا (یکشنبه) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم و برای روز دوشنبه قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم پیش بینی شده است.

وی سردترین نقطه استان اصفهان در 24 ساعت گذشته را بویین و میاندشت با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و گفت: این در حالی است که در همین مدت شهرهای آران و بیدگل، چوپانان و خوروبیابانک با 20 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقاط استان گزارش شده است.

به گفته رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان، دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به 16 درجه سانتیگراد و امروز(شنبه) در سردترین ساعات به یک درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه‌ای دما می‌شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته، بارش‌های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد