Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد این باشگاه در ورزشگاه اختصاصی خودش میزبان دیدار مقابل سپیدرود خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، مصطفی آجورلو با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، اعلام کرد این باشگاه در ورزشگاه اختصاصی خودش میزبان مسابقه هفته سیزدهم برابر سپیدرود رشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح ذیل است:
«ریاست محترم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران
برادر ارجمند جناب آقای بهاروند

با توجه به شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و فشردگی برنامه مسابقات و تمرینات سایر تیم‌ها در این استادیوم، امکان برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی در این استادیوم وجود ندارد. لذا با توجه به معرفی ورزشگاه اختصاصی باشگاه به عنوان استادیوم جایگزین مسابقات خانگی و برگزاری بازی‌های نیم فصل نخست فصل گذشته در این استادیوم، بدینوسیله اعلام می‌گردد باشگاه تراکتورسازی خواستار برگزاری مسابقه خانگی مقابل سپیدرود رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر مورخ سوم آذرماه در ورزشگاه اختصاصی خود می‌باشد.
با تشکر
مصطفی آجورلو»

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT12 موضوعات مرتبط ورزشگاه یادگار امام تبریز تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار

 دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد.

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود