Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد دیگر حاضر نیست مسابقات خود را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی از چندی قبل بارها درباره شرایط نامساعد چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز هشدار داده و اعلام کرده بودند برگزاری همزمان مسابقات چند تیم در این ورزشگاه باعث تخریب چمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با توجه به اینکه یادگار امام چند ماه بعد باید میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد، تراکتوری ها خواهان تجدید نظر مسئولان استان در این خصوص هستند.


بر این اساس امروز مدیرعامل تراکتورسازی در نامه ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ رسما اعلام کرد مسابقات خانگی آینده را در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار می کند و حاضر به بازی کردن در یادگار امام نیست. 


در نامه تراکتور به سازمان لیگ آمده است: «بدینوسیله اعلام می شود باشگاه تراکتورسازی خواستار برگزاری مسابقه خانگی مقابل سپیدرود رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر مورخ سوم آذرماه در ورزشگاه اختصاصی خود است.»

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام پروژه ای پیچیده اما بسیار راهگشاست، گفت: رفع معارضین این طرح در حال اتمام است و تنها چند ملک شخصی باقی مانده که رفع این موارد نیز به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، مهدی چمران در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در خصوص اجرای این پروژه در دوره ششم مدیریت شهری با بیان اینکه در دوره قبل به این دلیل که دیدند کار بسیار سخت است طرح را رها کردند، اظهار کرد: این طرح یک پروژه ای بود که از قبل آغاز شده بود و متاسفانه چون پیچیده بود و مشکلات زیادی داشت در دوره قبلی متوقف ماند.

چمران افزود: به گفته پیمانکار، شمع هایی در دوره قبل اجرا شده بود و به آنها گفتند قطع شود و قطع نکردند چون پیمانکار معتقد بود در آینده مورد استفاده قرار می گیرد و امروز می بینیم همین شمع ها قابل استفاده است و پایه پل ها روی آن قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح پروژه ای پیچیده اما راهگشاست و قطعاً یکی از مهمترین پروژه های شهر به شمار می رود، تصریح کرد: این طرح به زمان نیاز دارد تا به نتیجه برسد. تونل ۳۵۰ متری که قرار است اجرایی شود در فضای سختی از لحاظ قرارگیری منازل مسکونی قرار دارد اما اقدامات آن انجام شده و به هماهنگی های لازم با پلیس و شورای تامین شهرستان و استان نیاز دارد.

چمران تاکید کرد: مردم هم باید همکاری خوبی داشته باشند و مسیر طولانی تری را طی کنند تا زمانی که طرح به نتیجه برسد؛ قطعاً این طرح از پروژه های مهم خواهد بود.

وی افزود: ما از ابتدا روی این پروژه تاکید داشتیم؛ بنده پیش از ورود به شورا نیز دلسوز این طرح بودم، چراکه در هیچ کجای کشور چنین طرحی وجود ندارد. ما شهر و زندگی شهر را با یک بزرگراه قطع نکردیم همان گونه که در بزرگراه نواب، زندگی شهر قطع شده و از لحاظ شهرسازی درست نیست. در این طرح تردد به خوبی صورت می گیرد و به تونل و اگزوزفن نیاز نداشت و از فضای میانی معبر برای روشنایی تونل استفاده شده و این کار جدیدی بود که صورت گرفت و پروژا ادامه خواهد یافت و به آزادراه تهران- ساوه خواهد رسید.

چمران همچنین تصریح کرد: رفع معارضین پروژه بسیار مهمی بود و مواردی از دادگاه حکم ماده ۹ گرفتند و در موارد دیگر نیز توافق با وزارت دفاع، آموزش و پرورش و ارتش و صاحبان املاک خصوصی چند سال به طول انجامید و در دوره ششم درگیر این برنامه ها بودند تا مسائل برطرف شود. از این نهادها برای همکاری تقدیر می کنیم گرچه زمان برد اما به پایان رسیده و تعدادی املاک شخصی باقی مانده که به زودی به اتمام می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه