Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@17:57:52 GMT

ملایی هم حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۳۴۶

ملایی هم حذف شد

خبرگزاری میزان- در ادامه مسابقات جودو گرندپری هلند ، سعید ملایی با شکست مقابل نماینده بلژیک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه دومین روز از آخرین مرحله مسابقات جودوگرندپری در سال 2017، امروز(دوشنبه) سعید ملایی نماینده جودو وزن 81- کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مانند سه نماینده دیگر کشورمان از دور مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی در این مسابقات که در شهر لاهه هلند برگزار می‌شود ابتدا در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در ادامه با برتری مقابل نماینده پرتغال به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران در این مرحله با شکست مقابل جودوکار بلژیکی از دور مسابقات کنار رفت.

امروز مهدی فتحی‌پور نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان نیز با شکست مقابل جودوکار مغولستانی از دور مسابقات کنار رفت.

روز گذشته نیز قاسم نوری‌زاده نماینده وزن 66- کیلوگرم و محمد رشنونژاد نماینده وزن 60- کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

انتای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟