Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:51:30 GMT

آیت الله علم الهدی مهمان «جهان آرا» یامین‌پور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۸۲۵

آیت الله علم الهدی مهمان «جهان آرا» یامین‌پور شد

برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با حضور آیت الله علم الهدی و با موضوع زندگی سیاسی امام رضا(ع)، شنبه شب 27 آبان به صورت زنده از مشهد مقدس از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش مشرق - با توجه به فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع)، برنامه تلویزیونی «جهان آرا» شنبه شب 27 آبان از مشهد مقدس به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان این برنامه، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد خواهد بود و با وحید یامین پور، مجری و کارشناس «جهان آرا» پیرامون زندگی سیاسی امام هشتم(ع) به گفت وگو می‌نشیند.

پذیرش ولایت عهدی مأمون و حضور در ایران، بخشی مهم از زندگی سیاسی امام رضا(ع) محسوب می‌شود که در طول تاریخ، بحث‌ها و نظرات گوناگونی پیرامون آن وجود داشته است.

این برنامه را روز شنبه ساعت 22:00 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد روی آنتن می‌رود.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)