Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@09:46:51 GMT

تظاهرات علیه عربستان در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۲۲۲

صراط: کاربران صفحات اجتماعی در هشتکی به‌نام « ضدآل‌سعود» در فضای مجازی علیه عربستان سعودی تظاهرات به‌راه انداختند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، کاربران صفحات اجتماعی در هشتگی تحت عنوان «ضد آل سعود» در فضای مجازی علیه عربستان سعودی و جنایت‌های آن در یمن، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین تظاهرات به‌راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعالان و کاربران فضای مجازی با عبارت‌هایی نظیر «برای کودکان یمن»، «برای اینکه وجهه اسلام را خدشه‌دار کرده‌اند»، «برای مقاومت در فلسطین و لبنان»، «برای سوریه، عراق، یمن و بحرین» و «برای کشورمان و شرافت و آینده آن» صدای اعتراض خود علیه آل سعود و جنایت‌های آنان را بالا بردند.

این هشتگ که به‌مثابه تظاهرات در فضای مجازی علیه استبداد آل سعود و جنگ‌های آنان است، توانست صدای خود را به سراسر جهان برساند.

هشتگ «ضد آل سعود» در صدر صفحات توییتر کاربران در کشورهای متعدد عربی و اسلامی قرار گرفته است و این تظاهرات در فضای مجازی که از عصر روز گذشته آغاز شده است، تا ساعت 12 دیشب به‌وقت مکه، بیش از 120 هزار بازدیدکننده داشت به‌گونه‌ای که این شعار بین شعارهای  عربی رکورددار شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا

همزمان با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان، حامیان مردم غزه با برافراشتن پرچم فلسطین در این دانشگاه دست به تظاهرات زده و شعار ضدجنگ سر دادند.

به گزارش روز یکشنبه روزنامه واشنگتن تایمز، همزمان با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی سالانه دانشگاه میشیگان، معترضان حامیان فلسطین علیه جنگ در غزه تظاهرات کردند و با بالا بردن پرچم فلسطین شعار ضد جنگ سر دادند.

در یکی از بنر‌های اعتراضی در دست معترضان نوشته شده بود: «هیچ دانشگاهی در غزه باقی نمانده است».

واشنگتن تایمز در ادامه آورده است: در هفته‌های اخیر در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده یک جنبش دانشجویی علیه جنگ در غزه به راه افتاده است که شبیه هیچ یک از جنبش‌های قرن حاضر نیست. در این میان واکنش خشونت بار پلیس به دانشجویان معترض مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز گزارش داده است که تاکنون بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر در ۴۷ محوطه دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

پیش از این دانشگاه‌های کلمبیا، یو سی ال ای، ویرجینیا، شیکاگو و دانشگاه‌های بسیاری از شهر‌های دیگر آمریکا صحنه تظاهرات ضدجنگ و اعتراض حامیان فلسطین بوده که در آن معترضان خواستار آتش‌بس فوری در غزه شده اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز حمله ۷ اکتبر حماس و تهاجم جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که دو سوم آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی