Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:57:28 GMT

دو کشته ویک مجروح درحوادث رانندگی کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۴۵۱

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: وقوع 2حادثه درمحورهای استان سبب جان باختن دو نفر ومجروحیت یک تن دیگر شد

به گزارش گروه حوادث Accidents کنا، سرهنگ "یوسف نجفی" در تشریح جزئیات این خبرگفت: متاسفانه در اثر بی احتیاطی برخی از رانندگان، دو تصادف Crash در محورهای استان سبب جان باختن دو نفر ومجروحیت یک تن دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این حوادث که درکیلومتر 105 محور " راور – دیهوک " بوقوع پیوست یک دستگاه سواری پراید به علت تجاوز Rape به چپ ازمسیر خود منحرف وبا یک دستگاه سواری پژو405 برخورد کرده است.

وی ادامه داد:در این حادثه Incident سرنشین 26 ساله سواری پراید در دم جان خود را ازدست داده ودیگر سرنشین این سواری به شدت مجروح وبه بیمارستان منتقل شده است.

وی به تصادفی دیگرکه درمحور"باغین -گلزار" به وقوع پیوست نیزاشاره کرد وگفت: دراین حادثه،یک دستگاه سواری پژو 405 به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

وی افزود: دراین حادثه نیز سرنشین 23 ساله سواری پژو 405 به شدت مجروح و در نهایت جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پایان گفت:کم تجربگی،ضعف درمهارت وبی توجهی این قبیل رانندگان به مقررات،دلیل اصلی وقوع این تصادفات بوده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید