Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@14:54:34 GMT

۹ روستای کرمانشاه توسط سپاه لرستان بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۴۸۵

۹ روستای کرمانشاه توسط سپاه لرستان بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اقدامات بازسازی از صفرتا صد دهستان جیگران کرمانشاه که شامل ۹ روستاست توسط سپاه استان لرستان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: از روز نخست وقوع زلزله، 12 دستگاه مهندسی، دو دستگاه لودر، دو تریلر کفی، چهار تانکر آب‌رسانی، دو کمپرسی و دو جرثقیل توسط سپاه استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه فرستاده شد و اقدامات راه‌سازی و آواربرداری در این مناطق صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجهیزات پزشکی نیز به این مناطق ارسال‌شده به‌طوری‌که پنج آمبولانس با کادر پزشکی در منطقه مستقر شدند و اقلام دارویی نیز ارسال شد، سه تیم تخصصی و چهار تیم عمومی نیز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بابیان اینکه 27 دستگاه کامیون اقلام موردنیاز به این مناطق فرستاده‌شده است عنوان کرد: یک‌تن برنج، چهار هزار و 344 پتو، موکت و لوازم بهداشتی ارسال‌شده و در حال حاضر هفت‌دستگاه کامیون زیر بار است و به این مناطق ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: کار ساخت دهستان جیگران که شامل 9 روستا با جمعیتی بالغ‌بر 724 نفر است به سپاه استان سپرده‌شده تا اقدامات بازسازی از صفرتا صد را در این روستاها انجام دهیم.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی کماکان وجود دارد و به این کمک‌ها افزوده می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر نیاز مناطق زلزله‌زده نفت و وسایل گرمایشی نفت‌سوز است چراکه برق منطقه هنوز وصل نشده و علوفه برای دام‌ها نیاز است.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد و ارسال ۷۵ هزار اثر خود گواه بر همین مسئله است.

وی نقش برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق را در شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه در حوزه‌های مختلف را بسیار موثر دانست و بیان کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق در کنار مردمی بودن کاملاً حرفه‌ای برگزار شده و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد که به نوبه خود کم نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی نقش تاثیرگذاری در برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق داشتند، افزود: این جشنواره را جوانانی برگزار کردند که دشمن سعی دارد به آنان نفوذ کند، ولی قلب مردم ایران اسلامی با دین و انقلاب آمیخته شده است.

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلان دیار عالمان و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، آیت‌الله رودباری و سرزمین هشت هزار شهید، فاتحان نبل‌الزهرا است که باید به آن نگاهی دیگر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در مقطعی از تاریخ، دین و اسلام خود را مدیون مردمان گیلان هستند، بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مردمی و فرهنگی هنری است، که هفتمین جشنواره آن امسال به تدبیر مسؤولان در گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مردم در حل مشکلات کشور بیان کرد: مشارکت مردم در هر حوزه‌ای رقم خورد به موفقیت رسیدیم به طوری که تمام تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تکیه به جوانان بود لذا در هر عرصه‌ای در کشور دچار مشکل هستیم باید به مردم رجوع کنیم.

دیگر خبرها

  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
  • ارسال دست‌گل بزرگ وزیر امور خارجه برای سردار سپاه بعد از حمله موشکی