Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، خبر قتل 3 زن و ناپدید شدن  9 زن و دختر در آبادان دروغ است و ماموران برای دستگیری عاملان انتشار این خبر و دزدان مسافرکش نمایی که زنان را طعمه خود قرار می دهند، آغاز شده است.

 

مدتی است که خبری مبنی بر به قتل رسیدن 3 زن و ربوده شدن 9 زن دیگر در شهرستان آبادان به گوش مردم می رسد و در شبکه های مجازی نیز در ادامه این خبر اطلاع رسانی می شود که عاملان این جنایت های سریالی در سطح شهر آزاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان در پی انتشار این خبر گفت: خبر قتل و کشف جسد 3 دختر جوان و ناپدید شدن 9 دختر و زن دیگر که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است خبری دروغ و کذب است.


وی افزود: تیمی از ماموران پلیس فتا آبادان ماموریت یافتند تا عاملان انتشار این خبر کذب را که باعث برهم زدن نظم و امنیت شهر شده اند، دستگیر کنند.


یک مقام پلیسی نیز در راستای این خبر به رکنا گفت: خبر انتشاریافته درفضای مجازی کذب است و تدابیر اتخاذ شده امنیتی درسطح شهرستان علت دیگری دارد.


وی افزود: چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان پرونده هایی قرار گرفتند که در آن دو مرد سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با شیشه های دودی و تحت عنوان مسافرکش نما اقدام به سوار کردن خانم ها در خیابان کرده و سپس با تهدید چاقو، دست به سرقت پول، گوشی موبایل و طلاهای آنها می زنند و در ادامه طعمه های خود را در بیرون شهر از خودروی پیاده می کنند.


این مقام پلیسی ادامه داد: در برخی از این سرقت های یکی از دزدان برای فریب دادن طعمه هایشان لباس زنانه به تن می کند و پس از سوار شدن زنان نقشه سرقت هایشان را به اجرا می رسانند.


وی گفت: سرقت های مشابه دیگری به همین شیوه و شگرد در شهرای اهواز، ماهشهر، شادگان و خرمشهر صورت گرفته است که در همین راستا ماموران پلیس آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت های سریالی به صورت آماده باش در سطح شهر گشت زنی می کنند تا این دزدان را دستگیر کنند.


بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری و شناسایی این سارقان مسافرکش نما به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

رکنا

110

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس