Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کرمانشاه خبر منتشر شده به نقل از وی مبنی بر ۱۰۰ کشته در مسکن مهر را تکذیب کرد.

یکی از رسانه ها که طی روزهای گذشته همسو با برخی رسانه های معاند در صدد تشدید بحران در مناطق زلزله زده بوده است، به نقل از معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تعداد کشته های مسکن مهر را ۱۰۰ نفر اعلام کرد.

نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد بحران سرپل ذهاب در این زمینه گفت: سخنان من تحریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تعداد کشته ها در منازل خود مالکی اطراف مسکن مهر را اعلام کردم نه کشته های مسکن مهر را.

همچنین غفوری، معاون اداره کل مسکن و شهرسازی کرمانشاه تعداد کشته ها در مسکن مهر ناشی از زلزله بزرگ ۷.۳ ریشتری کرمانشاه را تنها ۲ نفر اعلام کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان کاهش یافته، اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.

او می‌گوید: در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است، در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، ماهشهر، کارون و آبادان افزایشی بوده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است گفت: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در ۲ شهرستان اهواز و خرمشهر شاهد کاهش تصادفات هستیم گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی، اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.

رییس پلیس راهور خوزستان با ابراز ناراحتی از وضعیت آسفالت در اهواز ادامه داد: یکی از عوامل تصادفات و وارد شدن خسارت به خودرو‌های شهروندان شرایط نامناسب آسفالت و چاله‌هایی است که در خیابان‌های این شهر وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی گفت: در زمان وقوع آبگرفتگی به دلیل نامشخص شدن چاله‌ها و یا دریچه‌های فاضلاب خودرو‌های زیادی به دلیل سقوط در این فضا‌ها دچار آسیب‌های جدی می‌شوند.

منبع: صدا و سیما 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / این چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگیست! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • مخبر: حتی یک کشته در جاده‌ها نیز قابل پذیرش نیست
  • مخبر: حتی ۱ کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست
  • مخبر: حتی یک کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست