Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع حادثه‌ تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان زیزمان منجر شد، دکتر «چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو و «کی سوک لی» رییس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن ابراز همدردی با مردم ایران این مصیبت را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری مهر: روسای فدراسیون جهانی و آسیایی تکواندو با ارسال نامه‌های جداگانه بعد از زلزله غرب کشور، با مردم ایران ابراز همدردی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پی وقوع حادثه‌ تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان زیزمان منجر شد، دکتر «چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو و «کی سوک لی» رییس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن ابراز همدردی با مردم ایران این مصیبت را تسلیت گفتند.

دکتر «چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو طی پیامی همدردی خود با ملت شریف ایران را ابراز و برای بازماندگان این سانحه دردناک آرزوی صبر و شکیبایی کردند.

«کی سوک لی» نیز در پیام خود اندوه و ناراحتی اتحادیه تکواندو آسیا را از حادثه زلزله غرب کشور ایران ابراز کردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت