Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:34:08 GMT

کار مقرشویی ۲ هزار کیلومتر از شبکه برق آبادان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۶۹۸

کار مقرشویی ۲ هزار کیلومتر از شبکه برق آبادان انجام شد

آبادان – رئیس اداره برق آبادان از انجام کار مقرشویی دو هزار کیلومتر از شبکه برق این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ناصری ظهر امروز در جلسه بررسی معضلات شهری و ارائه راهکارهای خدمات شایسته در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان با اشاره به اینکه آمادگی ما در زمستان برای تابستان و به عکس در تابستان برای زمستان انجام می شود، اظهار کرد: موضوع مقرشویی شبکه های برق که در سال های اخیر به دلیل پدیده گرد و خاک در استان خوزستان با مشکل روبرو بوده خوشبختانه از سال ۸۱ موضوع مقرشویی در آبادان را با بهره گیری از یک دستگاه مقرشو به طور جدی شروع و اکنون این کار را با چهار  دستگاه مقرشو و به شکل مستمر و مداوم انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی از مواقع به دلیل بروز پدیده گرد و خاک در منطقه با مشکلاتی همچون قطعی برق مواجه هستیم که البته این اتفاق به طور نسبی رخ می دهد.

رئیس اداره برق آبادان بیان کرد: تا به حال کار مقرشویی دو هزار کیلومتر از شبکه برق و ۷ هزار دستگاه ترانس برق را در دو نوبت به انجام رسانده ایم.

ناصری با تاکید بر ادامه و استمرار کار مقرشویی شبکه برق تصریح کرد: امسال با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری ها در سطح استان، کار برش درخت به طور جدی دنبال و انجام می شود.

به گفته وی تاکنون ۵۰ درصد از اورهال کردن شبکه برق انجام شده و مابقی نیز تا اتمام کامل کار ادامه می یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲