Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران،  به نقل از پایگاه تحقیقاتی اینترسپت مستقر در آمریکا، یک هیات تعیین شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل در دهم نوامبر یک نامه محرمانه به دیپلمات‌ها فرستاده و در آن تاکید کرده که هیچ سندی که ثابت کند، ادعا سعودی‌ها مبنی بر اینکه ایران مسئول حمله موشکی اخیر حوثی‌های یمن به ریاض پایتخت عربستان است، به دست نیاورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات عربستان و آمریکا پس از حمله اخیر حوثی‌های یمن به فرودگاه بین‌المللی ریاض، ایران را مسئول این حمله دانسته و ادعا کردند که موشک‌های شلیک شده ساخت ایران بوده است.

این در حالی است که اگرچه تهران حمایت خود از این گروه شیعه یمنی را پنهان نکرده، همواره شایعات و ادعاها مبنی بر ارسال سلاح به یمن را رد کرده است.

 این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که امیر حاتمی، وزیر دفاع کشورمان در این زمینه گفته است: دشمن از هر فرصتی برای اتهام زنی علیه ایران استفاده می‌کند و قطعا ما این مساله را رد می‌کنیم. بنا نیست هر اتفاقی در منطقه رخ می‌دهد، ایران را متهم می‌کنند البته این موارد از دشمن بعید نیست.

همچنین سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به این ادعاها تاکید کرده است: ما امکان انتقال موشک به آنجا(یمن) را نداریم و موشک‌ها برای خودشان است.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سوریه به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وزارت خارجه سوریه از عملیات تنبیهی موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی به شدت حمایت کرد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: حملات ایران به اهداف نظامی اسرائیلی در راستای اقدام ایران در زمینه حقش در دفاع از خود و بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد است.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: ممانعت آمریکا و متحدان غربی آن در اجرای نقش شورای امنیت در برقراری صلح و امنیت بین المللی، نشانگر عدم احترام این کشورها به منشور سازمان ملل و قانون بین المللی است.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: ما ضمن همبستگی با ایران بار دیگر حمله دشمن صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می کنیم.

کد خبر 844392 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سوریه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • کیش و مات سیاسی پس از شوک موشکی
  • دیپلمات آمریکایی ادعاها درباره نقش ایران را در منطقه تکرار کرد
  • نشست شورای امنیت درباره حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • کشور‌ها درباره حمله سپاه به اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
  • دروغ‌های شاخ دار نماینده اسراییل در شورای امنیت
  • واکنش سوریه به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک شلیک کرد
  • دیپلمات روس نسبت‌به پاسخ اسرائیل هشدار داد
  • ایران ۱۸۵ پهپاد و ۱۴۶ موشک به اسرائیل شلیک کرد
  • اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد