Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از برقراری رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهریار بهنیا با اشاره به برقراری رومینگ ملی در مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: با توجه به وقوع زلزله منطقه غرب کشور و نیاز به ارتباطات با وسعت بیشتر در مناطق زلزله زده، به دلیل ازدحام جمعیت، رومینگ ملی بین تمام اپراتورهای تلفن همراه درغرب کشور برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رومینگ همه اپراتورها در این منطقه به جهت روان‌سازی ارتباط اظهار کرد: مقرر شد همه اپراتورها خدمات بین شبکه‌ای خود را در مناطق زلزله‌زده  به صورت رایگان به مردم مناطقه زلزله‌زده ارایه کنند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی بالن اینترنت در منطقه سرپل ذهاب، افزود: راه اندازی بالن اینترنت پرسرعت اینترنت به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هماهنگی پژوهشگاه فضایی،   انجام شد که با توجه به  تراکم جمعیت امدادی و نیروهای مردمی  در منطقه با وجود بالن اینترنتی، در این خصوص مشکلی در سطح منطقه نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران