Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:فرمانده سپاه ناحیه همدان، از برگزاری ۴۶۷ برنامه هفته بسیج در شهرستان همدان خبرداد و گفت: امسال برنامه های هفته بسیج با محوریت مسجد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حسن برزگر، فرمانده سپاه ناحیه همدان امروز( 27 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان بسیج مظهر مردم سالاری دینی است که از روز دوشنبه 29 آبان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در طی این هفته 30 عنوان برنامه در قالب 467 برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه های مقاومت و ... سپاه شهرستان همدان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، افتتاح طرح های اقتصادی، تجلیل از فعالان برتر حوزه اقتصادی ، ارائه ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار و مبارزه با مواد مخدر در قالب طرح کرامت از اهم اهداف برنامه های هفته بسیج است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان، همایش تبیین گفتمان مقاومت و بسیجیان جهان اسلام، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، برگزاری دعای ندبه، حضور در نماز جمعه و هم اندیشی در سطح پایگاه های مقاومت را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

 

برزگر خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه اخیر در کرمانشاه سپاه شهرستان همدان تاکنون اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و آنان را برای مناطق زلزله زده ارسال کرده است.

 

وی ، از جمع آوری 4 هزار و 300 تخته پتو، 15 تن آرد، 115 چراغ والور، 335 کیلو خشکبار، 300 کیلو، 2 هزار و 560 بسیته آب معدنی، 300 کارتن خرما، 458 جفت کفش، 183 کارتن مواد شوینده، 180 تخته چادر ده نفره، 30 جعبه کمک های اولیه، 3 هزار و 456 دست لباس، 45 تن سیب زمینی و 180 عدد بخاری برای کمک به مناطق آسیب دیده خبرداد.

 

وی با بیان اینکه مبلغ 40 میلیون تومان تجهیزات پزشکی برای افراد آسیب دیده خریداری شده است، عنوان کرد: همچنین مبلغ 15 میلیون تومان نیز کمک های نقدی توسط مردم جمع آوری شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز گفت: 120 قوطی شیر خشک، 50 تخته فرش، 39 هزار قرص نان، 6 تن برنج، 198 تخته تشک، 150 کارتن پوشک بچه، 300 بطری روغن، 110 کیلو شیره انگور، 4 کانکس ، 50 کیلو حبوبات، 12 هزار قوطی کنسرو و 150 کیلو مربا برای افراد زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند

حسین گروسی در گفتگو با خبر نگار مهر، با برشمردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت مراسم احیای شبهای قدر اشاره کرد و گفت: مراسم معنوی و پرفضیلت شبهای قدر در ۱۰۰ منطقه شهری و روستایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای شکوه بخشی به این مراسمات از سه سخنران شاخص کشوری جهت حضور در جمع مردم نهاوند دعوت به عمل آمده است و در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از بیانات این خطیبان مدعو به صورت جداگانه استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه یادآورشد: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان حضرت حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در شب ۲۱ رمضان جناب آقای دکترسید محمد حسینی معاون پارلمانی و امورمجلس ریاست محترم جمهوری و در شب ۲۱ جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه ملی قم در جمع مردم روزه دار و خداجوی شهرستان نهاوند سخنرانی خواهند کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: مراسم شبهای قدر در شهر نهاوند بصورت متمرکز در مصلی حضرت امام خمینی (ره) با همکاری ستاد نمازجمعه، آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) هیئت فاطمیون و شهدای گمنام به صورت مجزا و مستقل برای شبهای قدر برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

حجت الاسلام گروسی گفت: اقامه نماز جماعت، قرائت دعاهای ماه مبارک رمضان، مداحی و سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع)، قرائت دعای جوشن کبیر، قرائت و جز خوانی قرآن کریم و تاکید بر اجرای صحیح طرح زندگی با آیه‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام شب قدر در مساجد شهرستان نهاوند است.

کد خبر 6063562

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است