Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا پیر حیاتی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با هم‌وطنان داغدار در اثر زلزله در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: «همه امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی مدان به‌منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیدهو داغدار در اثر زلزله مهیا و آماده است.»
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: «آماده‌سازی دو بلوک خوابگاهی و مجتمع رفاهی فدک دانشگاه برای اسکان موقت هم‌وطنان با ظرفیت 1000 نفر فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی بیان کرد: اعزام سه کامیون آب‌معدنی، پتو و اقلام خوراکی و تعدادی وسایل گرمایشی و اقلام بهداشتی موردنیاز توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان طی هفته گذشته، از دیگر اقدامات این دانشگاه در ابراز همدردی با هم‌وطنان آسیب‌دیده بوده است.
پیر حیاتی تصریح کرد: 10 نفر از دانشجویان در قالب یک تیم تخصصی، جهت کمک‌رسانی و توزیع اقلام به محل اعزام‌شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی لازم با مدیر بیمارستان بعثت همدان، همراهان با در دست داشتن نامه معرفی از مددکاری یا دفتر سوپروایزری بیمارستان می‌توانند از امکانات میهمان سرای فدک دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.
زمین‌لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 باقدرت 7.3درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمیناستان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳