Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در اجرای طرح ترافیکی ایام پایانی ماه صفر به منظور تسهیل در تردد مسیر بازگشت عزاداران شهادت امام رضا(ع) از مشهد، حرکت کامیون در محور بیرجند - قاین روز 30 صفر از ساعت 14 تا 22 شب ممنوع است.

سرهنگ جسین رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح از 24 آبان ماه در راه های اصلی برون شهری استان آغاز شده و تا 30 آبات ماه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر امکانات و تجهیزات پلیس، 25 تیم کمکی نامحسوس و تلفیقی شرکت دارند تا بتوانیم زمینه تردد زائران را برای عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) فراهم کنیم.
وی کاهش تصادفات و سوانح جاده ای و ارائه خدمات انتظامی به زائران علی بی موسی الرضا(ع) را از اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.
رئیس پلیس راه استان با اشاره به محدودیت ترافیکی در محورهای خراسان رضوی از سمت این استان برای تردد زائران امام رضا(ع) یادآور شد: از 24 تا 29 آبان ماه تردد وسایل نقلیه باری از ساعت هشت صبح تا 22 در این محورها ممنوع است.
رضایی انحراف به چپ خودرو را یکی دیگر از عوامل تصادف در راه های استان ذکر کرد و افزود: بیشتر راه های استان دو طرفه است و انحراف به چپ با خواب آلودگی و خستگی راننده همراه شده که در نتیجه وقوع تصادفات با تلفات زیاد را شاهد هستیم.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
6054* خبرنگار انتشار- مریم پنجابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس

سرهنگ پیمان کرمی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رییس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

 

به گزارش ایرنا، نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است