Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:17:49 GMT

رصد مهمترین اخبار شبکه های اجتماعی اصفهان (27 آبان)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۸۶۱

رصد مهمترین اخبار شبکه های اجتماعی اصفهان (27 آبان)

اصفهان- ایرنا- برگزاری سومین دور گفت و گوی سطح بالای ایران و اتحادیه اروپا در اصفهان، تکذیب نقل قول منتشر شده از استاندار کرمانشاه و نجات کودک 2 ساله پس از پنج روز از زیر آوار زلزله در زمره اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان در 24 ساعت گذشته قرار داشت.

الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** برگزاری سومین دور گفت و گوی سطح بالای ایران و اتحادیه اروپا در اصفهان، از مهمترین اخبار سراسری مورد توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین دور گفت و گوی سطح بالای ایران و اتحادیه اروپا این بار با موضوع«همکاری های هسته ای: پیشرفت ها و چشم اندازها» با حضور هلگا اشمید و سید عباس عراقچی روزهای 30 آبان و اول آذر در اصفهان برگزار می شود.
*** تکذیب نقل قول منتشر شده از استاندار کرمانشاه نیز دیگر خبر مورد توجه بود. استانداری کرمانشاه در پی درج یک خبر در برخی کانال‌های مجازی مبنی بر نقل قولی از مهندس بازوند -استاندار کرمانشاه- که: «شب زلزله به جهانگیری زنگ زدم گفت: تو جشن تولد رئیس جمهور هستیم فردا پیگیر میشیم» اعلام کرد: به اطلاع عموم ملت شریف ایران و به ویژه هم استانی‌های عزیز و سوگوار میرساند که این خبر کذب بوده است.
*** نجات کودک 2 ساله پس از پنج روز از زیر اوار زلزله کرمانشاه نیز از اخبار مورد توجه بود. برخی منابع خبری از نجات دختر بچه 2 ساله ای به نام نرمین پس از پنج روز از زیر آوار حادثه زلزله کرمانشاه خبر دادند و تصویر مربوط به این دختر را منتشر کردند.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** بازگشت هوای سالم به اصفهان از جمله اخبار محلی مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، هوای کلانشهر اصفهان در این روزهای پایانی ماه آبان در وضعیت سالم قرار گرفته است. شاخص کیفی آلایندگی در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه به ۸۴ رسید و هوای کلانشهر اصفهان سالم بود.
*** 2 کشته در حوادث رانندگی در جاده های تیران و کرون نیز دیگر خبر محلی مورد توجه بود. دو حادثه واژگونی خودرو در جاده تیران به داران صبح و بعدازظهر پنج شنبه اتفاق افتاد که منجر به فوت دو تن و مصدومیت پنج نفر شد.
*** توضیحات میراث فرهنگی آران و بیدگل درباره حکم اخیر دادستانی نیز از اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: حکم اخیر دادستان در مورد محدودیت تردد در کویر مرنجاب در راستای حفظ شئون اسلامی و حفظ محیط‌ زیست صادر شده است، اما هیچ محدودیتی برای بانوان و خانواده‌ها برای ورود به کویر مرنجاب نیست.
گ/3011/ 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهار کرد: لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مهمترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • مهمترین رویدادهای آبان ماه سال گذشته
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • تاق بستان یکی از مهمترین جاذبه‌های تاریخی شهر کرمانشاه
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود