Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۵۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به استان اردبیل اختصاص یافته که با بازپرداخت ۱۸ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عظیم دشتی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نمین اظهار داشت: پنج هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به استان اردبیل اختصاص یافته که این تسهیلات یارانه‌دار با بازپرداخت 18 درصد به متقاضیان و تعاونی‌های درخواست کننده ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برآورده به دست آمده 22 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی نیز به استان اختصاص یافته که این میزان به نسبت سال گذشته که 28 میلیارد ریال بود با رشد قابل توجهی روبه‌رو است و باید از این فرصت مناسب برای رشد و توسعه استان استفاده شود تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مهم‌ترین محور ارائه این تسهیلات برای صاحبان صنایع، دانشجویان جویای کار در مناطق محروم، روستاهای مرزی و شهرهای کمتر از 10 هزار نفر در نظر گرفته شده است که پس از ارائه درخواست‌ و تصویب در شورای عالی به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

دشتی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

فرهاد عبدالعلی‌پور فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه بیان کرد: سال گذشته تسهیلاتی با ارزش 9 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال این شهرستان تحقق یافت که خوشبختانه امسال با رشد قابل توجهی 33 میلیارد تومان از این تسهیلات سهم شهرستان نمین است که با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار خوروبیابانک در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: در پیگیری اعضای کارگروه شهرستان؛ تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۲۵ درصدی به همراه داشته است.
مرتضی غلامرضایی افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و ... تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان لنجانی