Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:11:31 GMT

سامانه توزیع قرص متادون هک نشده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۹۷۹

سامانه توزیع قرص متادون هک نشده است

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای خبر هک شدن سامانه مدیریت توزیع قرص متادون و نشت اطلاعات آن را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم ؛ مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای در پی درج پاره‌ای اخبار درباره "هک سامانه مدیریت توزیع قرص متادون" در کشور و دسترسی و نشت اطلاعات هویتی تعداد قابل توجهی از افراد واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز اعلام کرده که «موضوع را با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و پس از ارزیابیهای دقیق فنی و انجام تستهای آزمون نفوذپذیری مشخص شد در سامانه مذکور هیچگونه آسیب‌پذیری که منجر به دسترسی اطلاعات اعلان شده شود، وجود نداشته است.»

ضمناً براساس این اعلانیه جداول مهم سامانه استخراج و بررسی شده که آیا اطلاعات مهم و حساس در آن ذخیره می‌شود یا خیر که شواهد و بررسیها نشان می‌دهد این سیستم اطلاعات هویتی کامل افراد را دریافت، ذخیره و نگهداری نمی‌کند لذا موارد منتشر شده ساختگی و ارتباطی با داده‌های ذخیره شده در این سامانه نداشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری