Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@05:01:10 GMT

قاتل مرد کارتن خواب در همدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۱۸۳

قاتل مرد کارتن خواب در همدان دستگیر شد

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی همدان یادآوری کرد: صبح 21 آبان سال جاری پس از تماس شهروندی با کلانتری 15 و گزارش مبنی بر وجود جسدی در میدان شیر سنگی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران در محل ، آنها متوجه گونی حاوی یک جسد شدند که متعلق به مردی 59 ساله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی همدان اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با حضور در محل جرم ابعاد این قتل را مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ زارعی افزود: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی تیم ویژه پلیس آگاهی، مشخص شد که این فرد کارتن خواب در مکان دیگری به قتل رسیده و مقتول جسد را به منطقه شیر سنگی منتقل کرده است.

وی توضیح داد: چندی پیش مرد 32 ساله ای برای در امان ماندن مرد 59 ساله کارتن خواب از گزند سرما وی را در پارکینگ خانه پناه می دهد.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: این جوان در ادامه به علت سوء ظن به این پیرمرد، با کوبیدن ضربات سنگ بر سر مقتول، او را به قتل می رساند.

سرهنگ زارعی گفت: پس از بررسی ابعاد پرونده عوامل پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی قاتل را دستگیر کرده و به علت وجود مدارک و مستندات دقیق، قاتل به عمل خود اعتراف کرد.

گفتنی است: یکشنبه هفته گذشته این جسد داخل گونی در میدان شیر سنگی همدان کشف شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

902/900

قاتل مرد کارتن خواب قتل به علت سوء ظن همدان رئیس پلیس آگاهی سرهنگ رضا زارعی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند