Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:56:54 GMT

خسروی: فغانی شانس قضاوت در فینال جام جهانی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۱۸۹

خسروی: فغانی شانس قضاوت در فینال جام جهانی را دارد

تهران- ایرنا- «علی خسروی» پیشکسوت داوری فوتبال ایران، گفت: «علیرضا فغانی» دیدارهای بسیار مهمی مانند فینال المپیک را قضاوت کرده و مطمئن باشید او و تیمش شانس قضاوت در فینال جام جهانی را هم دارند.

پیشکسوت داوری فوتبال کشور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص انتخاب فغانی برای قضاوت در جام جهانی روسیه، گفت: انتخاب فغانی برای قضاوت در جام جهانی روسیه کاملا مشخص بود و مطمئن باشید او و گروهش در جام جهانی به عنوان تیم اصلی به قضاوت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علیرضا فغانی تمام آزمون های سخت فیفا را طی سالیان اخیر پشت سر گذاشته و قضاوت در جام جهانی حق اوست. خواهش می کنم رسانه ها و اهالی فوتبال منصوری و سخندان که مانند بال های فغانی عمل می کنند را فراموش نکنند و بدانند آنها نقش مهمی در این موفقیت داشته اند.
پیشکسوت داوری فوتبال ایران در مورد شانس فغانی برای قضاوت در مراحل حذفی جام جهانی، گفت: فغانی و تیمش در مرحله نخست جام جهانی دو بار قضاوت خواهند کرد و بعد برای قضاوت در مرحله حذفی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به پیشنهادهای خود برای فغانی و تیمش تصریح کرد: فغانی باید تفکر خود را از بازی های مهم خارج کند و از کمیته داوران می خواهم تا جام جهانی بازی های مهم به آنها ندهد و حتی قضاوت بازی های لیگ جوانان را به آنها واگذار کنند.
خسروی خاطرنشان کرد: زمانی که من قضاوت می کردم دقیقا در روز پروازم به مسابقات مقدماتی المپیک به من قضاوت دیدار پرسپولیس و پاس را دادند که همین مساله به ضرر من تمام شد. در آن زمان فکر می کردند هر داوری که بهتر است باید فشار بیشتری را تحمل کنند در حالی که اصلا اینگونه نیست.
داور پیشکسوت فوتبال در رابطه با شانس فغانی برای قضاوت در فینال جام جهانی، گفت: مگر او فینال المپیک را که بعد از جام جهانی در سطح دیدار ملی از اهمیت زیادی برخوردار است را قضاوت نکرد؟ مطمئن باشید او و تیمش شانس قضاوت در فینال جام جهانی را دارند و همه چیز به عملکرد آنها در مسابقات مقدماتی ارتباط دارد.
خسروی در خصوص اینکه فغانی همیشه در مسابقات خارج از ایران عملکرد بهتری داشته است، اظهار کرد: این مساله کاملا درست است و دلیل آن زیبایی بازی ها در مسابقات خارج از ایران است.
طبق اعلام فیفا علیرضا فغانی به همراه سخندان و منصوری برای قضاوت در جام جهانی روسیه انتخاب شده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!

جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی قطر با دیدار تیم‌های میزبان و اندونزی از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری آغاز می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز می‌شود.

این در شرایطی است که تیم المپیک ایران در ادامه ناکامی خود که حالا به بیش از نیم  قرن می‌رسد، با رضا عنایتی در تاشکند نتوانست نتایج خوبی بگیرد و از دور مسابقات پیش از رسیدن به مرحله نهایی کنار رفت.

نکته قابل توجه درباره این مسابقه این است که تیمی داوری از کشور تاجیکستان این مسابقه را سوت می‌زند که در مقام مقایسه با داوران ایران کیفیت بهتری ندارند، اما به دلیل اینکه در لیگ برتر فوتبال این کشور از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود، شانس قضاوت در افتتاحیه مسابقات زیر 23 سال فوتبال آسیا به آنها رسیده است. 

موعود بنیادی‌فر به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری ایران در این دوره از مسابقات هستند که به دلیل عدم استفاده از VAR در لیگ برتر ایران شاید به مانند جام ملت‌های آسیا با وجود عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران شاید شانس زیادی به آنها داده نشود و با یکی دو مسابقه به ایران بازگردند؛ سرنوشتی که در صورت استفاده از تکنولوژی کمک داوری ویدئویی در فوتبال ایران کاملا می‌شد متفاوت رقم بخورد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم