Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت خسارت به ایثارگران زلزله‌زده پس از انجام فرایند کارشناسی تا سقف ۳۵ میلیون تومان توسط شرکت بیمه‌گر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ایزدی در خصوص پرداخت خسارت به ایثارگران زلزله‌ای که منازل آنها آسیب‌دیده است گفت: پس از مراجعه کارشناسان بیمه به محل و برآورد خسارت، تا سقف ۳۵ میلیون تومان به ایثارگران آسیب دیده از سوی شرکت بیمه گر پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی برای پیگیری رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر زلزله غرب کشور ادامه داد: همه ایثارگران عزیز مشمول بیمه عمر و حوادث هستند و خانواده ایثارگری که در بلایای طبیعی فوت کنند با توجه به درصد ایثارگری از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کند همچنین با توجه به بیمه بودن منازل ایثارگران در برابر حوادث طبیعی برای بازسازی، تجهیز و تهیه اثاثیه منزل از طرف شرکت بیمه‌گر تا سقف ۳۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد در پایان گفت: هیئتی از سوی بنیاد برای رسیدگی و پیگیری پرداخت خسارت به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شود ضمن اینکه هم‌اکنون نیز بنیاد استان پیگیری‌های لازم را انجام داده و امکانات اولیه در اختیار ایثارگران عزیز قرار داده شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر