Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم احمد گروژنی در غیاب لژیونر ایرانی خود به کسب نتیجه مساوی رضایت داد.

طرفداری- در هفته هفدهم لیگ برتر روسیه، تیم احمد گروژنی در برابر دینامو مسکو صف آرایی کرد که در پایان این دیدار دو تیم به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند.

تیم احمد گروژنی در هفته هفدهم لیگ برتر ورسیه در مقابل دینامو مسکو قرار گرفت و در غیاب میلاد محمدی به نتیجه مساوی 1-1 رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تیم احمد گروژنی در دقیقه 31 به ثمر رسید اما تیم حریف در دقیقه 62 این گل را پاسخ داد تا دو تیم با نتیجه مساوی زمین بازی را ترک کنند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!

رضا عنایتی امروز مقابل تیمی که خودش تاسیس کرده است، به تساوی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی دو تیم تهرانی بی‌طرفدار یعنی پیکان و هوادار آغاز شد!

تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد