Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان به سیاست‌ های رئیس‌ جمهور فرانسه به خیابان‌ های پاریس سرازیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مردم فرانسه در اعتراض به سیاست‌ های «امانوئل ماکرون» رئیس‌ جمهور کشورشان امروز شنبه به خیابان‌ های پاریس سرازیر شدند.

معترضان در فرانسه سیاست های رئیس جمهور این کشور در حوزه های کار، آموزش، محیط زیست و مهاجرت را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام توسط اتحادیه ها و احزاب سیاسی چپ سازماندهی شده است. آن ها خواستار تجمع اعتراض کنندگان در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری این کشور (الیزه) هستند.

این تظاهرات هم‌ اکنون نیز در خیابان‌ های پاریس در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است، راهپیمائی های اعتراضی علیه ماکرون در حالی پنجمین روز متوالی خود را طی می کند که وی حدود ۶ ماه است در مقام ریاست جمهوری فرانسه قرار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد

قرارداد کیلیان امباپه با پاریسی ژرمن پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد و انتظار می‌رود که خیلی زود پیوستنش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود.

در گزارش ورزش سه آمده است:رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است از اواخر خرداد ماه برگزار شود و این بازیکن هم به عنوان اصلی‌ترین ستاره تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در آلمان حضور خواهد داشت تا در کنار هم تیمی‌هایش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش کند.

مدیران رئال مادرید صراحتا اعلام کردند که خواهان حضور این ستاره فرانسوی در اردوی این تیم پس از رقابت‌های یورو هستند و اجازه حضور او در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ که قرار است در مرداد ماه به میزبانی پاریس برگزار شود را نخواهند داد.

ماکرون در گفتگو با خبرنگاران درباره المپیک اظهار داشت: «ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تیمی اهل رقابت و قدرتمند در المپیک داشته باشیم. من اطمینان زیادی به باشگاه‌های فرانسوی و اروپایی برای این رقابت‌ها دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این حرف، اشاره به رییس رئال مادرید است گفت: «بله، دقیقا. من دقیقا به همین موضوع اشاره دارم.»

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، امانوئل ماکرون سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • مکرون احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس را رد نکرد!
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • ماکرون: به درخواست اردن موشک‌های ایرانی را رهگیری کردیم
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت/ ماکرون: پلن C هم داریم