Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: همایش گرامیداشت هفته وقف در بقعه میرشجاع‌الدین دوگور با حضور کلیه اهالی خانواده وقف برگزار می‌شود.

عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته وقف، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه یکی از نهادهای فرهنگی جامعه اسلامی است که نمود فرهنگی بودن این نهاد در چند سال اخیر بیشتر خودش را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مردم باید متناسب با نیاز جامعه، موقوفات خود را وقف کنند و این امر نیازمند شناخت و اطلاع رسانی بیشتر است، افزود: اصحاب رسانه در راستای آشنایی مردم با وقف می‌توانند کمک شایان توجه‌ای به اداره اوقاف داشته باشند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه همزمان با هفته وقف ویژه برنامه‌هایی در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برپایی نمایشگاه وقف، دیدار با فرماندار و بخشدار مرکزی، گلباران مزارشهیدان آقا مهدی آقا و آقاسیدابراهیم گوراب زرمیخ، دیدار با امام جمعه صومعه‌سرا و گوراب زرمیخ و تقدیر از مربیان قرآنی از جمله برنامه‌های اداره اوقاف در هفته وقف است.

 

خادم شریف تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه شهرستان، همایش گرامیداشت هفته وقف در بقعه میرشجاع الدین دوگور، جلسه با خادمین بیمه شده سازمان برای تبلیغ وقف، دیدار با روسای دانشگاه و نشست صمیمی در راستای ترویج وقف، نشست صنفی با رئیس اصناف و نشست صنفی با موضوع اقتصاد مقاومتی با پزشکان مرکز بهداشت با نگاه وقف برای کمک‌ به پژوهش‌های علمی از دیگر برنامه‌های هفته وقف است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد بلیغ الرحمان استاندار ایالت پنجاب ضمن استقبال از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در کاخ نخست وزیری از حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران،  محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور،  محمد صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه،  رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور حضور یافتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سفیر این کشور در پاکستان و برخی از مسئولان دولت ایالت پنجاب نیز از دیگر شرکت‌کنندگان این نشست بودند.

پیش از این، خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و رئیس دولت این استان پرجمعیت پاکستان نیز به دیدار رئیس جمهور رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران