Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@06:27:09 GMT

عکس/وزنه‌بردارافسانه‌ای ترکیه درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۳۴۹

عکس/وزنه‌بردارافسانه‌ای ترکیه درگذشت

نعیم سلیمان‌اوغلو، قهرمان پیشین وزنه‌برداری ترکیه که افتخارات زیادی را در رقابت‌های مختلف بین‌المللی کسب کرده بود، امروز (شنبه 27 آبان) در سن 50 سالگی در بیمارستانی که در آن بستری بود، درگذشت. وی به دلیل خونریزی در مغزش و افزایش جذب آب توسط بافت‌های بدنش در بیمارستان بستری بود. ناطقان: نعیم سلیمان‌اوغلو قهرمان پیشین وزنه‌برداری ترکیه و دارنده مدال المپیک درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نعیم سلیمان‌اوغلو، قهرمان پیشین وزنه‌برداری ترکیه که افتخارات زیادی را در رقابت‌های مختلف بین‌المللی کسب کرده بود، امروز (شنبه 27 آبان) در سن 50 سالگی در بیمارستانی که در آن بستری بود، درگذشت. وی به دلیل خونریزی در مغزش و افزایش جذب آب توسط بافت‌های بدنش در بیمارستان بستری بود.

سلیمان‌اوغلو در بازی‌های المپیک 1988 سئول و 1982 بارسلونا در دسته منهای 60 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و در بازی‌های المپیک 1996 آتلانتا در دسته منهای 64 کیلوگرم مدال طلا را به گردن آویخت. وی توانسته بود 46 بار رکورد جهان را بشکند.

او در مسابقات جهانی 7 مدال طلا و یک نقره و در مسابقات قهرمانی اروپا نیز 2 طلا و یک برنز کسب کرده بود. سلیمان‌اوغلو که مشهورترین وزنه‌بردار تاریخ ترکیه به شمار می‌رود در سال‌های 2000 و 2004 نامش در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی وزنه‌برداری قرار گرفت.


  منبع: فردا برچسب ها: وزنه‌بردارافسانه‌ای ، ترکیه ، عکس

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس