Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:38:47 GMT

کشف 450 میلیون ریال کالای قاچاق در خوی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۴۱۱

کشف 450 میلیون ریال کالای قاچاق در خوی

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی خوی گفت: 450 میلیون ریال کالای قاچاق و 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیت الله پاشایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو به خوی به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک شدند و در بازرسی از آن مقدار 495 ثوب البسه خارجی، 22 جفت کفش خارجی و 21 عدد کیف زنانه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده 450 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.
فرمانده انتظامی خوی همچنین به شکف سوخت قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در کنترل از خودروهای عبوری یک دستگاه وانت سایپا را به علت حمل سوخت توقیف کرده و در بازرسی از این خودرو مقدار 2 هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ پاشایی افزود: در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی در مجموع ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش محموله کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری سرشبکه‌ اصلی قاچاق مواد مخدر در زاهدان
  • کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس