Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان امروز در جلسه بررسی معضلات شهری و ارائه راهکارهای خدمات شایسته افزود: هرچند مشکلات در حوزه فاضلاب شهری بسیار زیاد است اما درحد توان و با استفاده از تمامی امکاناتی که در اختیار داریم در راستای کاهش مشکلات تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آب مورد نیاز شهر اروندکنار پس از انقلاب از طریق آبادان و به طول ۴۵ کیلومتر پمپاژ می شدگفت: طی سه ماهه گذشته و با بهره گیری از امکاناتی که در اختیار داشتیم یک تصفیه خانه اضطراری به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب آب (آب مورد نیاز شهرهای اروندکنار و چوئبده) را در شهر اروندکنار راه اندازی و به زودی به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان افزود: از یک هزار و ۳۰۰ درب اصلی پی. وی. سی خریداری شده تاکنون ۶۰۰ درب آن نصب و مابقی در حال انجام است. همچنین خرید ۳۰ هزار درب منهول دیگر را نیز با هدف تأمین امنیت مردم و زیباسازی شهری در دستور کار داریم.

خلیلی نیا با تاکید بر اینکه امسال آرامترین تابستان را در حوزه آب و فاضلاب سپری کردیم، گفت: ۹ اکیپ بخش خصوصی را در سه منطقه شهری در زمینه لایروبی، رفع انسداد و شکستگی ها به مجموعه خود اضافه کردیم که کسب رضایتمندی مردم نتیجه بوده است.

وی افزود: ۹۰ درصد از مشکلات مراجعه شده به واحد ما رفع و اعتراضات نیز کمتر شده است.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان با بیان اینکه از نظر کمیت آب در آبادان مشکلی نداریم، گفت: از ۷۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری تاکنون ۴۰۰ کیلومتر آن (۷۰ درصد) لایروبی شده است.

خلیلی نیا افزود: ۳۳ تلمبه خانه در نقاط مختلف شهری داریم که به لحاظ دفع فاضلاب همه آنها فعال هستند.

وی گفت: هرچند که آب و فاضلاب یک شرکت بهره بردار است اما طی یک سال گذشته، ۱۰ کیلومتر شبکه فاضلاب را به سرانجام رسانده ایم.

خلیل نیا در پایان افزود: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده موضوع پرداخت حقوق کارکنان رسمی به روز شده و پیمانکارها نیز تنها یک ماه مطالبه دارند.

انتهای پیام/د

خریداری یک هزار و ۳۰۰ درب اصلی پی. وی. سی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول