Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@23:04:01 GMT

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۹۲۴

در دومین ماه پاییز برخی اقلام در بازار میوه و تره بار، نظیر خیار و گوجه فرنگی، صدرنشین نوسان قیمت محصولات هستند.

 آخرین بررسی از بازار میوه و تره بار حاکی از آن است که قیمت هر کیلو گلابی ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار،پرتقال ۶ تا ۸ هزار،خرمالو ۵ تا ۶ هزار،انار ۴ تا ۸ هزار،لیمو شیرین ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار،نارنگی ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰،سیب قرمز ۲ هزار و ۷۰۰ تا ۴ هزار،سیب زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰،کیوی ۳ تا ۵ هزار،انگور بی دانه قرمز ۵ تا ۷ هزار و انگور بی دانه سفید ۳ تا ۶ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از فروشندگان می گوید:کاهش عرضه خیار و گوجه فرنگی در میدان را  دلیل اصلی افزایش قیمت در روزهای اخیراعلام کرد.

 حسن صابری رییس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار تهران از کاهش ۱۰ درصدی قیمت انواع میوه و تره بار خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی پیش رو، قیمت انواع میوه و تره بار به سبب کاهش تقاضا دستخوش تحولاتی قرار خواهد گرفت که مجددا با پایان تعطیلی نرخ ها به روال سابق خود بازگشت.

 وی، نرخ هر کارتن آناناس را ۹۰ تا ۱۱۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر کیلو انار با قیمت ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰،انگور بی دانه قرمز ۵ تا ۷ هزار، انگور بی دانه زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار،پرتقال جنوب ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و پرتقال شمال هزار تا ۲ هزار تومان در میدان عرضه می شود.

صابری با اشاره به قیمت سایر میوه ها در بازار بیان کرد: نرخ هر کیلو توت فرنگی گلخانه ای ۱۰ تا ۲۵ هزار،خرمالو هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰،سیب لبنانی زرد و قرمز هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰،گلابی بیروتی ۳ تا ۸ هزار، گلابی شاه میوه ۳ تا ۶ هزار و  نارنگی تخم ژاپنی ۲ تا ۴ هزار تومان است.

 رییس اتحادیه بارفروشان، نرخ هر کیلو خیار رسمی را هزار و ۱۰۰ تا ۲ هزار تومان اعلام کرد و  یادآورشد: همچنین قیمت هر کیلو گلخانه ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰، گوجه فرنگی گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار،گوجه فرنگی نو هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰، سیب زمینی ۶۰۰ تا هزار و پیاز هزار تا هزار و ۸۰۰ تومان است.

 به گفته وی، نرخ هر کیلو سبزی جور(پلو،آش،قورمه) ۸۵۰ تا هزار و سبزی خوردن هزار تا هزار و ۲۰۰ تومان است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول