Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@13:03:05 GMT

کنسرت خواننده سرشناس پس از سه سال سکوت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۰۲۱

کنسرت خواننده سرشناس پس از سه سال سکوت

فرهنگ > موسیقی - گروه «ایلیا» به خوانندگی فرمان فتحعلیان پس از سه سال سکوت در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه «ایلیا» به سرپرستی و آهنگسازی و خوانندگی فرمان فتحعلیان پس از سه سال سکوت در تاریخ بیستم آذر 1396 در مرکز همایش‌های میلاد روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت در دو سانس و در ساعت‌های 18:30 و 21:30 برگزار می‌شود.

فرمان فتحعلیان درباره این کنسرت می‌گوید: «گروه «ایلیا» پس از پشت سرگذاشتن چند سال نا آرام به واسطه از دست دادن یکی از اعضای خود یعنی مرحوم استاد شاهرخ پورمیامین اینک با ترکیبی کاملا متفاوت اما قدرتمند تصمیم دارد تا با دیدار با مخاطبانش خبر از بالندگی و پویایی همیشگی خود بدهد.»

به گفته فرمان فتحعلیان، گروه ایلیا در این کنسرت با اجرای قطعات آلبوم جدید و گزیده‌ای از قطعات آلبوم‌های پیشین از مخاطبانش پذیرایی می‌کند.

اعضای جدید گروه ایلیا را نوازندگانی همچون شهرام پورمیامین درامز، حسین حاجیلویی فلوت، زوبین کلهر کمان، دارشان آناند تابلا، فرزاد رضایی گیتار الکتریک، میلاد رضایی دف، فراز تعالی کیبورد، میرمهدی قاسمی گیتار باس و فرمان فتحعلیان نوازنده گیتاراسپانیش آهنگساز خواننده و سرپرست گروه تشکیل می‌دهند.

برنامه زمان بندی و سامانه فروش بلیط این کنسرت بزودی اعلام خواهد شد.

58244

 

کلید واژه‌ها : کنسرت - موسیقی - موسیقی پاپ -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی