Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم های فوتبال الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن، امشب در چارچوب بازی رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف هم می روند.

الهلالی ها در مرحله گروهی با پرسپولیس ایران، الوحده امارات و الریان قطر هم گروه بودند و موفق شدند با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله حذفی راه پیدا کنند و توانستند در مرحله یک هشتم نهایی از سد استقلال خوزستان بگذرند و با شکست  العین امارات نیمه نهایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در فینال غرب آسیا موفق شدند قهرمان فصل گذشته ی لیگ ایران را در مجموع با نتیجه ی 6 بر 2 شکست دهند و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

از سویی دیگر اوراواردز ژاپن در گروه F رقابت های لیگ قهرمانان با تیم های موانگ تونگ تایلند، اولسان هیوندای کره جنوبی و بریزبین استرالیا، با 12 امتیاز صعود کرد و با شکست تیم های ججو یونایتد کره جنوبی، کاوازاکی ژاپن، شانگهای SIPG چین به عنوان نماینده شرق آسیا راهی فینال شد.

در حال حاضر الهلال در لیگ عربستان با 20 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به الاهلیِ 20 امتیازی و صدرنشین، در رده ی دوم جدول قرار دارد و  اوراواردز نیز از 32 بازی خود در جی لیگ ژاپن 49 امتیاز به دست آورده و در رده هفتم جدول لیگ این کشور است.

قضاوت این بازی که در آن یک تیم عربستانی نماینده ی منطقه غرب قاره کهن خواهد بود، به یک داور عرب سپرده شده است و ادهم مخادمه، داور اردنی باید راند اول جدال این دو تیم را داوری کند.

این داور 30 ساله از سال 2013 به جرگه ی داوران بین المللی وارد شده و در طی 46 مسابقه ای که قضاوت کرده، 147 کارت زرد و 5 کارت قرمز به بازیکنان نشان داده است.

استقبال عربستانی ها از این بازی حساس به نحوی بوده که 25 هزار بلیت این مسابقه در عرض یک ساعت به فروش رسیده است  وانتظار می رود، ورزشگاه این تیم کاملا پر از هوادار شود.

دیدار تیم های الهلال و اوراواردز امروز ( شنبه ) و از ساعت 19:45 به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چند روز قبل برگزار شد و هشت تیمی که توانسته بودند مجوز حضور در این مرحله را به دست آورند با حریفانی که باید روبروی آنها به میدان بروند آشنا شدند. 

به این ترتیب، آرسنال در این مرحله با یک قرعه تکراری روبرو شد و بار دیگر باید در لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ برود اما این بار از شرایط بسیار بهتری برخوردار است و حتی می‎‌تواند مدعی پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها هم باشد. 

سیلوا در گفتگو با خبرنگاران درباره این قرعه اظهار داشت:« من اطمینان دارم که دو بازی خوب خواهیم داد. این دیدارهای برای هیچ یک از دو تیم آسان نخواهد بود. ما از آرسنال به خوبی با سنت بایرن در این رقابت آشنایی داریم و از کیفیت بازیکنان آنها و تاریخچه این باشگاه مطلع هستیم. بازی دشواری خواهد بود.

بایرن بازیکنان مهمی دارد که به خوبی می‎دانند چطور باید خواسته خودشان را به جریان این بازی دیکته کنند. من نمی‌خواهم تنها یکی از آنها را نام ببرم. به یاد دارم که توماس مولر جمله بسیار جالبی گفته بود. این که بازی به بازیکنان مربوط نیست، بلکه یک بازی تیمی است. و این کاری است که باشگاه‌های آلمانی به خوبی انجام می‌دهند.»

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • وداع تاریخی امباپه با نابود کردن لالیگا!
  • وداع تاریخی: لالیگا را نابود کن امباپه!
  • امباپه با غلطک لالیگا را صاف می‌کند!
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • احتمال فینال رویایی لیگ اروپا
  • عکس‌| تقابل دوباره امباپه و بارسا؛ به یاد آن شب رویایی!