Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:43:22 GMT

کشف 404 کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۴۳۳

کشف 404 کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 404 کیلوگرم انواع موادمخدر طی ماه گذشته در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا ثقفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح مازندران، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح های انتظامی موفق شدند، بیش از 404 کیلوگرم انواع موادمخدر را در سطح استان طی آبان ماه سال جاری کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیش از 169 طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح های پاکسازی نقاط آلوده در سطح مازندران طی ماه گذشته اجرایی شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 682 قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر از دستگیری 495 معتاد طی این مدت خبر داد.

ثقفی گفت: متهمان به خرده فروشی موادمخدر به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز بازپروری ماده 16 و 15 تحویل داده شدند. 

وی با هشدار به خانواده ها، از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده