Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:59:14 GMT

یادواره شهدای روستای احشام قائدها دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۴۳۴

یادواره شهدای روستای احشام قائدها دشتی برگزار شد

بوشهر-ایرنا- یادواره شهدای روستای احشام قائدها و دو شهید مدافع حرم در بخش مرکزی شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی روز شنبه در این آیین گفت: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.
اکبر دشتی افزود: برگزاری یادواره های شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: مردم و مسئولان این شهرستان همواره با حضور گسترده در برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا ثابت کرده‌اند که قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان هستند.
دشتی گفت: ایثار و شهادت در طول تاریخ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.
وی افزود: شهدا تابلوی افتخار جامعه هستند و هر آن چه داریم به برکت خون این عزیزان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی افزود: بنیان اصلی فرهنگ هر جامعه را ارزش‌ها و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تشکیل می‌دهد که ما این مهم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.
در این مراسم از خانواده های شهدای روستای احشام قائدها تجلیل شد.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، ضمن ابراز خرسندی از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران از برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در شهرستان‌های استان تهران تا قبل از سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

نایبی با اشاره به تجربه موفق برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در کنگره ۲۴ هزار شهید تهران، اجرایی کردن این اقدام، در شهرستان‌های استان را حرکتی بزرگ دانست و گفت: در نظر داریم با اجرای این یادواره، در خلال برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید، هر شب پنج نفر از خانواده شاخص شهدای اقشار را از شهرستان‌های دیگر و مجموعاً ۹۰ نفر از خانواده شهدا به اجلاسیه دعوت شوند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران هدف از برگزاری کنگره شهدا را گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: انتظار این است که این مراسم در هر شهرستان با اثرگذاری بالا و حضور گرم مردم و مسؤولان برگزار شود.

وی در ادامه یکی از امتیازهای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران را عدم تمرکز در یک نقطه اعلام و بیان کرد: اینکه تمام شهرستان‌های استان تهران در برگزاری این کنگره سهیم هستند و هر کدام نقشی را ایفا می‌کنند باید به فال نیک بگیریم.

نایبی با اشاره به مشارکت فرمانداران در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران از آنان خواست برای قدردانی از صبر، متانت و از خودگذشتگی خانواده شهدا با تمام توان پای کار باشند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

کد خبر 6080366

دیگر خبرها

  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا