Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ارنا- رئیس هیات شطرنج استان تهران از آغاز نیم فصل دوم لیگ شطرنج زنان و مردان استان تهران خبرداد.

مجتبی دانشفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیم فصل دوم لیگ های شطرنج استان تهران در سه بخش زنان، کمتر از 18 سال و دستجات آزاد مردان امروز آغاز شد که 50 تیم در این مسابقات شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 300 ورزشکار زن و مرد در این رویداد ورزشی شرکت دارند گفت: امسال بازیکنان مطرح و ملی پوشی از جمله سارا السادات خادم الشریعه، میترا حجازی پور، امید نوروزی، مهدی مهدوی راد، هادی قربانی و فرزاد بلورچی فرد شرکت دارند.
دانشفر با بیان اینکه 17 تیم در بخش زنان حضور دارند افزود: در پایان نیم فصل اول در بخش مردان تیم سیاه جامگان، تراکتورسازی و دانشگاه صنعتی شریف و در بخش زنان نیز پیشگام نوین، مدرسه شطرنج تهران و دانشگاه تهران جایگاه اول تا سوم را ازآن خود کردند.
رئیس هیات شطرنج استان تهران با بیان اینکه این مسابقات تا پایان آذرماه در سالن فدراسیون و هیات شطرنج استان ادامه خواهد داشت اظهار کرد: در رده سنی کمتر از 18 سال نیز پیشگام نوین شمال شرق، مدرسه شطرنج تهران و باشگاه مهرگان مقام اول تا سوم را بدست آوردند.
به گفته وی لیگ شطرنج استان تهران به روش سوئیسی از اول مهر ماه تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب

اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک و به میزبانی باغ کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست تهران، دانش‌آموزان از نظر آموزشی، مهارتی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفتند و از نفرات برگزیده در آیین اختتامیه این لیگ در روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح و همزمان با هفته گرامیداشت زمین پاک در باغ کتاب تقدیر می‌شود.

 این لیگ با هدف آشنایی کودکان با محیط زیست، انس و علاقه با طبیعت و حفظ آن و یکپارچگى آموزش درباره محیط زیست شهرى و توجه به این حوزه، در بیش از ۱۰۰ پیش دبستانی و مدرسه مناطق مختلف شهرداری تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب