Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 121 نفر از طریق آزمون، استخدام پیمانی این دانشگاه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالرضا محبوبی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌منظور راه‌اندازی و بهره‌برداری مراکز جدید بهداشتی، توسعه‌ مراکز، فاز 2 بیمارستان اهرم، مرکز اعصاب و روان بوشهر و تأمین بخشی از نیروهای انسانی خود در واحدهای شهرستانی، 121 نفر را در مشاغل تخصصی بر اساس تشکیلات و پست‌های سازمانی مصوب به‌صورت پیمانی استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشگاه در رشته‌های شغلی پرستار، ماما، کارشناس آزمایشگاه، کاردان و کارشناس رادیولوژی، کارشناس هوشبری، کارشناس اتاق عمل، کارشناس تجهیزات پزشکی، کارشناس مددکار اجتماعی، کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس تغذیه و کارشناس تحلیلگر سیستم به منظور کار در شهرستان‌های بوشهر، دشتی دشتستان، دیر، تنگستان، کنگان، دیلم و گناوه از طریق آزمون نیرو می‌پذیرد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی از 25 آبان ماه جاری آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.Org ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

محبوبی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده آزمون استخدامی روز جمعه اول دی‌ماه 96 برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: افرادی که به‌صورت قرارداد انجام کار معین در سطح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشغول به‌کار هستند در صورت داشتن شرایط، از امتیاز لازم برخوردار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، ارسلان دمیرچی افزود: در نوبت نخست آزمون سراسری ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر از داوطلبان گیلانی زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.
وی با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند. 
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟