Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@08:28:30 GMT

رسمی؛ استعفای طاهری پذیرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۷۲۹

خرداد: علی اکبر طاهری که پیش از این از استعفای خود خبر داده بود، رسما از این تیم رفت تا در شرایط فعلی گرشاسبی سرپرست موقت این باشگاه معرفی شود.

به گزارش خرداد، مدیرعامل سابق پرسپولیس که بعد از نزدیک به چهار سال از این سمت کناره‌گیری کرد، در نهایت علیرغم رایزنی برای بازگشت، روی تصمیم خود مصمم ماند تا وزارت ورزش و جوانان تصمیم به جایگزینی او داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری که به دلیل بازنشستگی و طبق قانون عدم بکارگیری بازنشستگان قادر به ادامه حضور در این باشگاه نبود، در نهایت از سمت خود کنار رفت تا بر اساس تصمیم جدید حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست موقت این باشگاه فعالیت خود را آغاز کند.

وزارت ورزش در حال حاضر قصد انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه را ندارد و گرشاسبی به عنوان سرپرست کارهای باشگاه را پیگیری خواهد کرد.

طاهری در طول دوران حضور خود در این باشگاه، ضمن ایجاد ثبات حضور کادرفنی، توانست یک عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی در سوپرکاپ، حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و یک نائب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند و این تیم از نظر شرایط مالی نیز به ثبات خوبی دست یافته بود تا به این شکل یکی از موفق ترین مدیران دو دهه اخیر این باشگاه به کار خود خاتمه دهد.

برچسب ها: رسمی ، استعفای طاهری ، پرسپولیس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد

پاکو خمز از تراکتور به صورت توافقی جدا شدند.

طرفداری | باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمز موافقت کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است. 

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • چلسی - اورتون؛ ترکیب رسمی
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید
  • بورنموث - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ادعای خبرگزاری داخلی دروغ درآمد؛ سفارت هلند رسما تعطیل شد!
  • نیوکاسل - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • سفارت هلند در تهران تعطیلی خود را رسما تایید کرد
  • احتمال استعفای یک استقلالی