Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:37:52 GMT

شوک به بارسا؛ پیکه غایب بزرگ مستایا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۷۳۶

جرارد پیکه با اخطاری که امروز در بازی مقابل لگانس دریافت کرد، 5 کارته شد و بازی حساس مقابل والنسیا را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و لگانس از ساعت 18.45 در ورزشگاه بوتراکه به میدان رفته اند و آبی اناری ها به لطف گل دقیقه 27 لوئیس سوارز از میزبان خود پیش افتاده اند. 

پیش از بازی ارنستو والورده دغدغه فکری بزرگی برای خط دفاعی داشت چرا که ماسکرانو مصدوم بود و دو مدافع میانی ثابت این تیم یعنی پیکه و اومتیتی نیز 4 کارته بودند و با یک کارت دیگر بازی حساس هفته بعد مقابل والنسیا را از دست می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا گفته شد که پیکه در این مسابقه به میدان نخواهد رفت ولی در نهایت او در ترکیب اصلی قرار گرفت.

 

 

 

 

در نهایت اتفاق بدی که بارسلونا و هوادارانش از آن بیم داشتند رخ داد و پیکه دقیقه 29 و به دلیل خطا روی نورالدین عمربات از اوندیانکو ماینکو، داور بازی کارت زرد گرفت تا غایب بزرگ بلوگرانا در مستایا باشد.

جرارد پیکه بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب