Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال منچستر سیتی در ادامه بردهای بی رحمانه خود در این فصل برابر لستر سیتی نیز پیروز شد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال منچستر سیتی روز شنبه در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف لستر سیتی رفت و برابر میزبان خود پیروزی ۲ بر صفر را رقم زد.

گابریل ژسوس در دقیقه ۴۵ روی تیکی تاکای تیم گواردیولا برای تیم سیتی گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین دی بروینه نیز در دقیقه ۴۹ با شوتی محکم و دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه میزبان را گشود.

شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی مهم جمع امتیازات خود را به عدد ۳۴ رساندند و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم تر کردند.

تیم لیورپول نیز در زمین خود برابر ساوتهمپتون ۳ بر صفر برنده شد. محمد صلاح در نیمه نخست دو گل برای لیورپول به ثمر رساند و به درخشش فوق العاده خود در این فصل ادامه داد. در نیمه دوم نیز کوتینیو موفق به گلزنی شد.

چلسی هم در خانه وست برومویچ به برتری پرگل ۴ بر صفر دست پیدا کرد. مواراتا در این بازی نیز گل نخست آبی پوشان را وارد دروازه حریف کرد. مارکوس آلونسو و ادن هازارد (۲ گل) دیگر گلزنان این دیدار بودند.

نتایج دیدارهای همزمان روز شنبه از این قرار است:

* بورنموث ۴ - هادرسفیلد صفر
* وست برومویچ صفر - چلسی ۴
* برنلی ۲ - سوانزی صفر
* کریستال پالاس ۲ - اورتون ۲
* لستر سیتی صفر - منچستر سیتی ۲
* لیورپول ۳ - ساوتهمپتون صفر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست و نهم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقات، بایرن مونیخ و دورتموند مقابل حریفان خود پیروز شدند.

بایرن مونیخ میزبان کلن بود که با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. رافائل گریرو در دقیقه ۶۵، توماس مولر  در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند. در دقایق پایانی بازی، کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا پیش از بازی با آرسنال، یکی از بازیکنان اصلی این تیم با مصدومیت رو به رو شود.  

بایرن با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد تا اختلافش با لورکوزن صدرنشین به ۱۳ امتیاز برسد و شاگردان ژابی آلونسو حداقل امشب و بدون بازی قهرمان نشوند. لورکوزن فردا می‌تواند با پیروزی مقابل وردربرمن قهرمان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین دورتموند در برابر مونشن گلادباخ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. در این مسابقه دورتموند ابتدا با ۲ گل سابیتزر که دومین گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، توانست از حریف پیش بیفتد، اما تیم میزبان یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقایق بعد کریم آدیمی از زمین مسابقه اخراج شد. در نهایت تیم دورتموند با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر بازی‌ها، بوخوم در برابر هایندنهایم به تساوی یک بر یک دست یافت، ماینتس با نتیجه ۴ بر یک در برابر بوخوم به برتری رسید و لایپزیش با ۳ گل از سد ولفسبورگ گذشت تا بالاتر از دورتموند در رتبه هارم باقی بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • آرسنال ۰ - ۲ استون ویلا/ بعد از لیورپول، توپچی‌ها هم به نفع سیتی از کورس قهرمانی انصراف دادند+ فیلم
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • سیتی با ۵ گل به صدر رفت، توقف یونایتد‌ها
  • مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده
  • برتری پرگل منچستر سیتی و صعود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد