Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ علی حسین پازدار در گفتگو با بخش ویژه خبری افلاک با اشاره به خدمات رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: در جریان حادثه غم بار استان کرمانشاه مردم متدین و متعهد استان لرستان مانند همیشه همدردی خود را عملا با ارسال کمک‌های مورد نیاز مردم کرمانشاه به اثبات رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز از همان ساعات اولیه حادثه ضمن ارتباط با مسئولان استان کرمانشاه و به خصوص فرماندهان سپاه نبی اکرم کرمانشاه اقدام به اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی کرد؛ این ماشین آلات برای آوار برداری و همچنین بازگشایی برخی راه‌ها که مسدود شده بود ارسال شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: بخش بهداشت و درمان نیز سپاه لرستان پنج دستگاه آمبولانس را با تجهیزات امدادی و پزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرد و همچنین علاوه بر کمک‌های دستگاه‌های اجرایی، ۳۵ کامیون کمک‌های مردمی شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی، و ... از طریق نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جمع آوری و به منطقه اعزام شده است.

سرهنگ پازدار گفت: مدیران و مسئولان استان نیز با سازماندهی و مدیریت کمک‌های مردمی اقدام به ارسال امکانات جمع آوری شده به استان کرمانشاه کرده اند و در حال حاضر سپاه لرستان در منطقه سر پل ذهاب مستقر است.

وی با تاکید بر اینکه بنابر تدبیر مرکزیت سپاه، به سپاه‌های استانی ماموریت داده شد که اقدام به ارائه خدمات مختلف به یک دهستان و شامل چند روستا کنند تصریح کرد: در این راستا از فردا یک قرارگاه را سپاه لرستان برای خدمات رسانی به یک دهستان با حدود ۱۰ روستا برپا خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کرمانشاه: شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی بوده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی