Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع بیش از دو میلیون و هشتصد هزار لیتر بنزین، بیش از دو میلیون و پانصد هزار لیتر نفت سفید و بیش از دو میلیون لیتر گازوئیل در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا کمبود در سوخت‌رسانی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیبا اسماعیلی در مورد تامین سوخت شهرهای زلزله زده توضیح داد: از ابتدای حادثه غم‌انگیز زلزله در غرب کشور، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران نسبت به تامین سوخت این مناطق  اقدام کرد و تامین سوخت در مناطق زلزله زده غرب کشور هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: ذخایر سوخت نفت سفید در مناطق سرد و کوهستانی زلزله زده در شرایط مناسبی قرار دارد و مشکلی در تامین هیچ یک از انواع سوخت‌ها از جمله گازوئیل، بنزین و سی‌ان‌جی وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در حال حاضر سه جایگاه سیار ال‌پی‌جی در قصر شیرین و چهار جایگاه سوخت مایع سیار در سرپل ذهاب درحال ارائه خدمت است، اظهار کرد: این جایگاه‌ها وظیفه سوخت‌رسانی را بر عهده دارند. همچنین سه جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که دو جایگاه آن فعال است و یک جایگاه به علت تخریب زیاد در حال حاضر غیر فعال شده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تامین سوخت مناطق زلزله زده را در الویت قرار داده است، تصریح کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا کمبود در سوخت رسانی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند که در کمتر از یک ساعت پاسخگویی لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از دو میلیون و هشتصد هزار لیتر بنزین توسط ۱۵۴ نفتکش و بیش از دو میلیون و پانصد هزار لیتر نفت سفید با ۱۳۷ نفتکش و بیش از دو میلیون لیتر گازوئیل با هشتاد و شش نفتکش در مناطق زلزله زده توزیع شده است. همچنین هفت هزار کپسول گاز مایع و شش هزار دستگاه پیک نیک بین زلزله زدگان به صورت رایگان توزیع شده است. تامین سوخت  مناطق زلزله زده شامل شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، گیلانغرب، دالاهو، ثلاث، روانسر، اسلام آباد غرب و جوانرود بی‌وقفه ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت