Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@10:37:11 GMT

مولایی با شکست نماینده هلند به مدال برنز دست یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۸۷۰۷

مولایی با شکست نماینده هلند به مدال برنز دست یافت

سعید مولایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان با شکست نماینده هلند در جدول شانس مجدد به مدال برنز دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 در شرایطی از روزگذشته (جمعه) آغاز شده و تا فردا(یک‌شنبه) به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد. امروز شنبه 27 آبان ماه و در دومین روز این مسابقات مهدی فتحی پور و سعید ملایی نمایندگان کشورمان هستند که به روی تاتامی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول 29 نفره وزن 73- کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور میزبان رفت و با شکست نخستین حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. فتحی پور در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست مقابل "ژائو مارتینو" از پرتغال به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مولایی با شکست مقابل حریفی از بلژیک از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جودو گرندپری هلند بازماند و راهی گروه بازنده ها شد.

مولایی در گروه بازنده‌ها ابتدا نماینده گرجستان را شکست داد و پس از آن برای رسیدن به مدال برنز به مصاف "فراکدیویت" نماینده هلند رفت و با شکست این جودوکار به مدال برنز دست یافت.

روزگذشته (جمعه) در نخستین روز این رقابت‌ها، محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

فردا(یکشنبه) و در آخرین روز رقابت‌های گرندپری هلند، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم آخرین نمایندگان ایران هستند که به مصاف حریفانشان می روند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران به فینال مسابقات جاده ابریشم باکو صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مبارزات امروز تورنمنت بوکس جاده ابریشم به میزبانی باکو، دو بوکسور دیگر ایران نیز دقایقی قبل به مصاف حریفان خود رفتند که امیری راهی فینال شد و طهماسبی با مدال برنز به کار خود پایان داد.

در مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به عنوان سومین نماینده ایران در مبارزات امروز به روی رینگ رفت که مقابل «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان به پیروزی دست یافت تا به فینال این وزن صعود کند.

امیری با این برد دومین فینالیست ایران در رقابت‌های جاده ابریشم شد و در فینال با «الکساندر زیریانوف» از روسیه مبارزه می‌کند. پیش از امیری نیز مهدی پرویزی در وزن ۵۱ کیلوگرم فینالیست شده بود.

آخرین بوکسور ایران در رقابت‌های امروز نیز کسری طهماسبی بود که در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۱ کیلوگرم با باخت مقابل «دارخان دوسیبای» از قزاقستان، به کسب مدال برنز در این رقابت‌ها بسنده کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • قطعی شدن سومین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد