Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@17:08:21 GMT

زلزله‌زده‌های کرمانشاهی در انتظار سرپناه گرم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۸۷۷۳

زلزله‌زده‌های کرمانشاهی در انتظار سرپناه گرم

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پس از هفت روز از زمین لرزه ۷.۳ ریشتری کرمانشاه و مناطق غربی کشور، پس لرزه‌ها ادامه دارد و زلزله زده‌ها همچنان در انتظار سرپناه گرم و بازسازی خانه‌های ویران و نیمه ویران خود هستند، افزود:خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر این بار برای تامین سرپناه گرم هموطنان زلزله‌زده وارد میدان خدمت انساندوستانه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر رضا اندام گفت: آنچه در سرمای فعلی منطقه کمبود آن به شدت احساس می‌شود، سرپناه و چادرهای گرم است تا زلزله‌زده‌ها از سرما مصون باشند؛ چرا که آب و غذا به مقدار کافی برای آسیب دیدگان ارسال می‌شود و از این نظر فعلا کمبودی در منطقه وجود ندارد.

وی توضیح داد: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، به خیرین داوطلب فراخوانی ارسال شد تا توان خود را در جهت کمک به مناطق زلزله‌زده بسیج کنند و با توجه به اینکه طبق اعلام مسئولان، اصلی‌ترین نیاز هموطنان در مناطق زلزله‌زده سرپناه و وسایل گرمایشی است، از استان‌ها نیز خواسته شده تا جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت نقدی برای تامین این نیازها متمرکز شود.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در این روزها با کمک گرفتن از ظرفیت فضای مجازی، با خیرین داوطلب و تمامی مردم نوعدوست، خبرهای میزان کمک‌های مردمی و نوع نیاز بازماندگان حادثه را در میان گذاشته‌ایم، خاطر نشان کرد: سعی بر این است تا پس از هفتمین روز از وقوع زلزله، کمک‌های جمع‌آوری شده برای بازسازی و ساخت خانه‌های مقاوم برای هموطنان کرمانشاهی اختصاص یابد تا بلکه بخشی از این غم بزرگ تسکین یابد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، دکتر اندام ابراز امیدواری کرد که کیفیت و سرعت بازسازی خانه‌های مناطق زلزله‌زده با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر به الگویی در کشور تبدیل شود و خانه‌های جدید به یکی از مهم‌ترین نمادهای نوعدوستی در جهان مطرح شود.

در این راستا جمعیت هلال احمر علاوه بر جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه‌های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور، شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه، ‌ مسکن، ‌ دی، تجارت، ‌ سپه، پارسیان، شهر، ‌ آینده و رسالت، ۷۰۲۰۷۰(ارزی دلار) ۸۰۰۳۰۰ (ارزی یورو) بانک ملی، ۱۴۰۴۴۴۰(ارزی دلار) بانک ملت و همچنین کدهای #۱۱۲*۳*۷۴۱* ، #۷۲۴* و # ۳*به همراه شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ نزد بانک ملت و ۶۲۲۱۰۶۱۲۱۰۶۴۱۲۶۴ بانک پارسیان را برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه منظور کرده است.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت