Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلستان به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه ۲-۰ مغلوب شد. مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی تاتنهام پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام امروز (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلستان به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه ۲-۰ مغلوب شد. مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی تاتنهام پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو معتقد است گل اول آرسنال مطمئناً آفساید بود. او می‌گوید برای پیروزی در چنین بازی‌هایی، کمی شانس نیاز است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه تاتنهام و به نقل از talkSPORT، پوچتینو درباره بازی مقابل آرسنال، گفت:

تا زمانی که آرسنال گل اول را به ثمر برساند، بهتر از آن‌ها بودیم. آن ضربه ایستگاهی (که منجر به گل شد) نباید گرفته می‌شد و فکر می‌کنم گل هم آفساید بود. گل اول مطمئنا آفساید بود و گل دوم شاید.

وی افزود:

بسیار نا امید هستم برای اینکه نمایش خوبی داشتیم و شکست خوردیم. برخی از مسائل جزئی، برنامه‌ای که برای بازی داشتیم را تغییر داد. نیاز داریم به تمرین کردن ادامه بدهیم، به آینده نگاه کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

پوچتینو در ادامه، گفت:

گل اول بازی را تغییر داد. این گونه باختن نا امید کننده است. پس از دریافت گل اول، به سرعت گل دوم را دریافت کردیم و این لحظه‌ای کلیدی برای ما بود. تلاش خوبی انجام دادیم و از نمایش تیم راضی‌ام اما کافی نبود. برای پیروزی در چنین بازی‌هایی، نیاز به کمی شانس دارید.

هری کین و دله آلی دو بازیکنی بودند که در بازی‌های اخیر دوستانه تیم ملی انگلستان، در ترکیب حضور داشتند. پوچتینو در ۱۵ دقیقه پایانی بازی این دو بازیکن را تعویض کرد. سرمربی تاتنهام در این باره، گفت:

آن‌ها آماده بازی بودند. در فاصله ۱۵، ۲۰ دقیقه تا پایان بازی، ترجیح دادم ریسک نکنم. از مهره‌های تازه نفسی چون یورنته و سون هیونگ مین استفاده کردیم؛ آن‌ها تلاش کردند گل زنی کنند و چند موقعیت گل هم داشتند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند و نتوانست از باخت لیورپول برابر کریستال پالاس به سود خودش استفاده کند. 

این شکست باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال و لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد و حالا این دو تیم باید در چند بازی باقی مانده به لغزش آنها امیدوار باشند تا فرصت بالا بردن جام قهرمانی در این فصل را به دست بیاورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره شکست این حریف قدرتمند اظهار داشت:« اگر دیدارها برعکس برگزار می‌شود و بازی آرسنال اول بود و ما پس از آنها به میدان می‌رفتیم، شاید شرایط و ذهنیت آنها متفاوت پیش می‌رفت. 

همه چیز به روحیه و ذهنیت بازیکنان بستگی دارد. من فکر می‌کنم که نتیجه و باخت ما روی نتیجه بازی آرسنال تاثیر گذاشت. آنها احتمالا بیش از حد هیجان زده شدند و فکر کردند که فرصت بسیار خوبی دارند و باید هر طور شده از آن استفاده کنند که این اتفاق رخ داد.»

دیگر خبرها

  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • ژنرال بریک: شکست خوردیم/ باید پایان جنگ را اعلام کنیم
  • باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!