Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد کاظم‌ نسب الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع هرس درختان کنوکارپوس در این کلانشهر بیان کرد: اگر واقعا تنها علت بروز مشکلات تنفسی پس از نخستین بارش پاییزی در اهواز را گرده‌افشانی درختان کنوکارپوس می‌دانند، چرا سریع تر نسبت به هرس این درختان اقدام نکردند؟

وی اذعان داشت: متاسفانه هرس درختان کنوکارپوس به گونه‌ای انجام شده که فاقد نظم و آراستگی است، و این درختان در حقیقت قلع و قم شده‌اند و گویی یک نوع تهاجم و حمله وحشیانه به این درختان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاظم‌نسب الباجی در ادامه افزود: مشکلات تنفسی در اهواز، علل گوناگونی دارد که فلرهای نفتی یکی از مهم ترین این عوامل است، در غیزانیه، گازهای گوگردی مشتعل هستند و به گونه‌ای فضا را تحت تاثیر قرار داده‌اند که نه تنها برای جان و سلامتی انسان بلکه برای هر موجود زنده‌ای خطرناک است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر قطعی آلایندگی نفت بر بروز مشکلات تنفسی در این کلانشهر اظهار کرد: در حال حاضر آلایند‌های نفتی، سطح وسیعی از جو شهر را آلوده می‌کنند، بنابراین چطور می‌گویند که آلایندگی‌های دائم نمی‌تواند علت مشکلات تنفسی در اهواز باشد؟

وی به اختلاف نظر بین دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و شهید چمران اهواز در زمینه عامل بحران تنفسی پس از نخستین بارش پاییزی اشاره کرد و بیان داشت: چرا باید بین 2 مرکز علمی دانشگاهی معتبر و مادر استان خوزستان، در رابطه با چنین موضوع مهمی اختلاف نظر وجود داشته باشد؟

جواد کاظم‌ نسب الباجی تصریح کرد: باید برای مشخص شدن عامل اصلی بروز این بحران به صورت جدی اقدام شود و در این زمینه می‌توان از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی خارج از استان خوزستان نیز کمک گرفت، اما اختلاف نظری که اکنون بین 2 دانشگاه اهواز می‌بینیم، شایسته نیست.

وی خواستار اقدام دستگاه‌های نظارتی در خصوص آلایندگی‌های نفت در اهواز شد و اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی باید به بحث آلایندگی‌های نفت با جدیت توجه کرده و نسبت به حل بحران تنفسی در اهواز اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

فلرهای نفتی عامل اصلی مشکلات تنفسی اهوازی ها هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسوولان دولتی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال مردم سمنان از رئیس جمهور در مسجد امام (ره) مرکز استان بیان کرد: آب مهمترین مشکل مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسؤولان دولتی در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دولت برای تأمین آب مورد نیاز مردم استان برنامه دارد، گفت: امیدواریم که این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

مطیعی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در تمام انتخابات، راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و این امر می‌طلبد که مسئولان هم در راستای رفع مشکلاتشان اهتمام بیشتر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد