Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@22:44:26 GMT

برق رسانی به مناطق زلزله‌زده کامل شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۸۸۱۶

برق رسانی به مناطق زلزله‌زده کامل شده است

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر گفت: برق رسانی به مناطق زلزله‌زده کامل شده و از روز گذشته بهسازی شبکه آغاز شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر گفت: برق رسانی به مناطق زلزله‌زده کامل شده و از روز گذشته بهسازی شبکه آغاز شده است.
به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مسعود صادقی، مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰۰ نیرو در عملیات برق رسانی به مناطق زلزله حضور دارند، عنوان کرد: تمام خاموشی‌های مربوط به نقاط مختلف برطرف شده و در حال رفع آسیب‌های وارده به شبکه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تاکنون به چهار هزار چادر برق رسانی صورت گرفته است، ادامه داد: برنامه تعمیرات اضطراری نیز در دست اقدام است. وضعیت شبکه به مرور پایدارتر می‌شود و مشکلات اساسی برق منطقه رفع شده است.
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر خاطرنشان کرد: هم اکنون رسیدگی به تک خاموشی‌ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های ویژه‌ای برای رفع مشکلات مربوط به این بخش در نظر گرفته شده است.
صادقی در پایان تاکید کرد: به هیج عنوان در حوزه برق، توزیع، شبکه‌های فوق توزیع و انتقال مشکلی وجود ندارد. برق رسانی به مناطق زلزله‌زده کامل شده و از روز گذشته بهسازی شبکه آغاز شده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت